Makyaj yapan derken badana gibi , fondötene kafa atmışlardan bahsetmiyorum, böyle doğal hafif bir makyajlı kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Makyajsız kızlar hakkında fikriniz neler? onlar daha mı iyi?
Makyaj yapan ve yapmayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Doğal güzellik diyoruz da doğal guzellik makyaj yapmamak değildir sadece sokağa makyaj olmadan yinede ışıltılı bir yüzle çıkmak istiyorsan yüzünü yıkayacaksın peeling yapacaksın nemlendirici süreceksin maskelerin olacak siyah nokta sivilcelere dikkat edeceksin yapacaksın da yapacaksın doğal guzellik deyince yüzünü yıka cik degil valla yoksa o guzel yüzler bakımsızlıktan sivilce siyah nokta dolar yağlanır kurur veya pul pul dökülür.
Aynen bende hafif seviyorum ama yapamıyorum makyaj bana çok kizarlar bir onyedi yaşında kardeşim var o yapıyor annem babam ayrı benim kendi babam ve üvey annemle yaşıyorum üvey annem aşırı makyaj aşırı süslenmeyi sever kizida hafifde olsa yapiyo ojeler falanda sürüyor ama ben içimde saklıyorum istesem de maalesef bide kapanma derdimde var öz annem kapali kapanmaya çok uzak bakmıyorum ama çok yakında bakmıyorum yani offf hayatım çok kötü cook sadeyim kendimi bomboş hissediyorum
Makyaj yapan kız 1-0 yenik başlar benim için hele ki badana gibi yapıyosa bakmam bile :D güzel olması önemli değil burda fondötene falan kesinlikle karşıyım sadece eyeliner yapıyorsa o zaman sıkıntı yok ruj da olabilir
yani 1kat sürse, pek belli olmaz ama one öyle yüzünde tabakayla dolaşan kız mı olur :D birde biryere çarpınca, siyah kumaşa yüzü değince fondoten izi çıkıyor
Hafif da olsa yapılması güzel oluyor bence, ben bir eyeliner sürerim hafif de dudaklara renk olsun diye abartısız bir ruj ya da lip balm gayet güzel duruyor. Fondöten günlük makyajda gerekli değil bence hadi arada sivilceli dönemlerimiz oluyor amenna da kat kat sürmeye gerek yok
ya insan olsun insan yüz hatları makyajla kapanıyor tamamda içindekiler nasıl kapanacak kızların bir çoğu erkeklerin sadece yüz güzelliğine önem verdiğini sanıyorlar erkeler vitrinin içine biblo aramıyor
Bir kız olarak Görüşüm makyaj yapmayı 15 yasında birakmistm ve o zamanda bana makyaj yapan insanlarin kendini mutlaka begendirme çabaları olduğu gelirdi açıkçası itici de gelirdi ve çoğunlukla korkardm o insanlardan.
Güzellik bir maskara ve ruja ya da eyelinera bağlı değildir daha çok Fondöten işleri bozuyor. Ama zaten güzelse makyaj dahada güzel hale getirir ama kek gibi görünüm yakından güzel olmuyor ben kendim maskara ve mac kinda sexy kullanıyorum işte bu kadarı yeterli ♡ ama her kadın kendince güzeldir bazılarına çekicilik verilmiştir :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
sabahları bazen görüyorum makyajlı kadın biraz midemi bulandırıoyor kötü değiller ama gereksiz bir uğraş zaten güzelsin
Ben makyajsız takılıyorum çoğu zaman, makyajda yaparım ama yüzümde bir tane bile leke yok, çilli kızı atman ne alaka her kız makyaj yapmayınca böyle çilli olmuyor. :D
Badanaya bende karşıyım her şeyin normal olanı iyidir makyajsız güzelse paylaştığın gibi bir şey demem ama makyajla daha iyi oluyorsa makyaj yapmasını tercih ederim
Kafasını boya kutusuna batırmayan, TÜRK kızı olsun gerisi mühim değil..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Makyaj yapmasını bilmeli ve ben herkese makyajı yakistirmiyorm :) Ayrıca bazi kizlarn gündelik yaptigi makyajı ben abimn düğününde yapmamistm yanı :D Hafif ve daha doğal bir makyaj her zaman iyidir :)
En İyi Cevaplar