Makyaj yapmayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben yüzüme bi gram kimyasal sürmem sürenleri gorunce hatta 25 yasindaki hallerini falan hayal etme ve adlarina üzülme gibi bi takıntım vardır ahshahhs. Ama yüzü ful kapatici makyaj olup da ruj göz kalemi falan surmedigi icin erkeklerin dogal sandigi o kizla asıl doğal olani ayırt edemiyorlarrrrr maalesef. Bence makyaj yapmayanlar olarak filli boyaların yaninda hor görülmemek icin erkekleri makyaja karşı egitmeliyiz ne diyorsunuz : D?
Ha bide erkeklere sorum makyajsiz kız hakkinda ne dusunursunuz?
Makyaj yapmayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla