
Bu kazağı çok beğendim ama sadece L bedeni kalmış. Modelin üzerindeki beden L. Fakat modelin göğüs ölçüsü 105 cm benimkisi ise 85 cm :D Modelin bel 82 cm benim bel 73 cm. Şimdi bunu giysem üzerimde komik mi durur :D :D?

m beden olsa tamam derimde L olmaz usta :D
terzide daraltırım belki :D
o zaman olabilir kardeşim
Oha mk😍😍😍tipe bakgggg
Kazağın mı? :)
Hayir mankenin😒😂
tipsiz demi
MAnken bana çok benziyor bende gördüğümde şaşırdım ama ben daha yakışıklıyım. Neyse sen kazak hakkında bir şeyler söyle bakayım
Cevap
1Cevap
Komik durur hem kazak o kadar güzel değil boşver
Bence olmaz neden komik olsun
S ile L arasında baya fark var ondan dedim :D
Durur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar