Hani krem de kullanıyorum ama çizgiler çok fazla. Su da çok iciyorum.


Yapacak birsey yok. Zayifliktandir.
1 dirhem et bin ayip orter diye bisa dememisler. Azcik yemek ye.
Ayrica yapisal da olabilir. Yani nemlendirici bakim vs vs hikaye.
Normal bir kilodayim
Zayıf değilim
Ozaman şansına küs. Yapisal oldugunu kabul et ve ellerinle barış.
Bunu çözmek için hangi doktora gitmeliyim.
Tirnaklarimda beyaz şeyler
Çıkıyor falan
Ayrıca yaralar ve yanıklar çok gec iyileşiyor.
Vitamin eksikligin olabilir.
Once tam kan tahlili yaptrmalisin. Eksigi gediği öğrenmek için.
Kan tahlili için gittim doktor senin ne haddine deyip geri gönderdi
Sağlık ocagina ya da ana sagliga git o vakit.
Doktora ukala ukala kan tahlili yaptrcam deme.
Problemlerini anlatıp snrasnda de tam kan tahlili yapamazmyz diye.
Öyle dedim zateb
Ukala ukala dediğimi nasıl uyduruabiliyorsyb
Nemli feci sur özellikle gece uyurken şeker
Suruyorum dedim.
bu ne ya artık sormadığınız birtek ayak topuğunuz kaldı
Öneri istiyorum
Arıza değil
Guzel bence cizgilide degil. :)
Ama ben öyle görüyorum
Cevap
2Cevap
Takıntı haline getirmişsin bence. Abarttığın gibi değil
krem kullanabilirsiniz.
Ben göremedim çizgi mizgi
Iyi işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar