Saçım yüzünden psikolojim bozuldu, özgüvenim kalmadı yardım edebilir misiniz?

Merhaba ben 18 yaşında genç bir erkeğim. Ergenliğimin başından beri saçlarımı çok kafama takıyorum. Tip olarak çok kötü olmasam da saçlarım beni mahvediyor. Öncelikle tarif edeyim saçlarımı. Dalgalı, kalın, sert ve çabuk yağlanan, dokunulduğunda samana dokunuyormuş hissi veren saçlara sahibim. Ailemden gizli türlü türlü saç bakım kremleri vb. satın alıp kullandım fakat en ufak etki etmedi. Gizli diyorum çünkü utanıyorum gerçekten. Mahvediyor bu durum beni, psikolojimi. Ne yapacağımı artık gerçekten bilememekle birlikte buradaki çoğunlukla benden yaşça büyük olan sizlere bu konuyu danışmak istedim. Ne yapmalıyım? Durumumu anlatabileceğim, belki biraz olsun beni bu durumdan kurtarabilecek kuaför biliyor musunuz mesela? Gerçekten saçımın halinden anlayıp en uygun kesimi yapabilecek... Beceriksiz mahalle berberlerinden bıktım. Daha üst seviye denebilecek kuaforlere de gitmeye utanıyorum. Çünkü sacim uzamış halde ve hala berbat. Kuaförler görünce kim bilir neler düşünüyorlardır içlerinden diye düsünmeden edemiyorum. Her neyse okuduysanız minnettarım size. Bu konuda bilgili olan varsa aranızda yardımlarını bekliyorum. Umarım şu yazdığım şey sitenin formatına uygundur da silinmez.
Saçım yüzünden psikolojim bozuldu, özgüvenim kalmadı yardım edebilir misiniz?
Cevapla