

Bircok ulkenin en cirkini bile belirli bir geçer standarda sahipken bu neden bizde farklı. Mesela ruslar hepsi bir kalıptan çıkmış gibi? Fakat bizde alışılmışın dışında bu da mı bizden (Yaradana karışmak değil. Bakım ayrı bir mesele)₩


ben sarı sevmem bu sebeple kuzey ülkeleri bana uzak , onalrın dışı biblo gibi olsada insanları çok soğuk oluyor ben asya halkını sıcaklığına vurgunum uzak doğu olursa dahada çok beğenebilirim
www.habervitrini.com/.../
yani buradaki örnek dururken yukarı kim bakar...
Birader sende gittinde neyle neyi karşılaştırdın sanki sokaklar hep böyleymiş gibj
Ya şimdi doğruya doğru bizim memlekette imkansızlık var şimdi yabancı ülkelerle karşılaştırmak doğru değil bizim maaş ortalamamız belli onların ki belli artı hersey pahalı hani şu saf kızlar kaslı erkek istiyor ya deli oluyorum yahu hic halden anlamıyorlar ki o kasları yapmak icin para lazım ciddi anlamda vede zaman 10 sene süre lazım ki kaslı olalım bizi bu yönden kızlar anlamıyor emin ol bizde onları anlamıyoruz o yüzden önyargı iyi birsey değil ha ama imkanı olupta kendine bakmayanlar nesli tükensin onları bende sevmiyorum😂😂😂😂
kıyaslamaya bile girmen bile çok saçma kültür farkı ve rahatlık var sen şimdi o kızı al kaşını aldır bakımını yap sonra aradaki insn farkını bulmaya çalış insanları yargılama yaniii
Varlığını yokluğunu yediğim dünya yer geliyor karşımdaki bir teli elimle alıyorum . Bırakın bu demagoji ayaklarını neyiz biz en alt tabakamuzda neandarter insanları var ya da bir kıl yumağı ni almaya engel olacak kromagnum babalar mi var merak etmeyin insan ne yapmak isterse yapar !!!
Zihniyet mi sen zihniyet savaşı görmemişsin. Bu güzel olunuz güzel elbiseler giyiniz illa yeni değil herkesin imkanı yok ama temiz olun diyor . Dinde bile. Bütün Türkiye bir oldu bu kıza düştü ailesi de izin vermiyor aman kasini alırsa dünyaya gündem oluruz diye lütfen amaç yadirgamak değil bakim ya bakim. ☺😊☺
Harbiden çok güzel :D
Hea anlamadım
Yok ne kızcam da :D normalim ben yani :D öyle çirkin değilim bence 😁😁 nefret ederim kendim hakkında konuşmaktan :D
:/ İyi bir şey mi diyorsun kötü bir şey mi anlamıyorum :D neyse
Teşekürrrler :D
Makyaj yapınca büyük duruyorum normalde küçük duruyorsun diyorlar :D
Cevap
5Cevap
niye hepsini karstryon her turk bir mi rusun cirkini vr baska ulkelernde cirkini vr ulke degl mesele o fotografi cok mu aradn nerden buldn ya hakikten kezban:)
Googlenin de taaaa... Koyyim
üstteki çok sağlam hatun ama cavurların da hepsi böyle değil oda bir gerçek
Hepsi bir kalıptan çıkmış gibi olması daha mı iyi sence sanayide yaptırmış gibi? Böylesi daha iyi bizde çeşit bol.
Bakımla güzellik aynı şey değil. Güzellik tamamen şans. Hayat adil değil😂
Buna insan demem, onlar hanımefendi bizimkiler avrat
Ya çok komiksiniz gerçekten. Birbirinizi yiyip duruyorsunuz.
Üğağağağa Yaşar Şengül gülüşü yapayım.
Genetik ağa başka bir şey değil. Ah ya be. Her konuda şanslı değiliz.
Allah tövbest. Yarabbim.
Erkekler çok mu farklı kendinize de baksaniza
Kendini gizlemene gerek yok görüşüne saygı duyacak kadar efendi bir insanım. Elbette isterim ki erkekleride eleştiri
Eleştiren bir bayan çıksa. Şimdi ben burada bunu yapsam sence doğru olur mu demezler mi Senin gibi sen kendine bak.:) o zaman sıra sende sen o karşılaştırmalı erkekler için yap ilk görüş benden soz😊
:)) garip tespitler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar