Bunlar insan ise bizimkiler ne? ya da bizimkiler insan ise onlar ne?


Bunlar insan ise bizimkiler ne?  ya da  bizimkiler insan ise onlar ne?


Bunlar insan ise bizimkiler ne? ya da bizimkiler insan ise onlar ne?


Bircok ulkenin en cirkini bile belirli bir geçer standarda sahipken bu neden bizde farklı. Mesela ruslar hepsi bir kalıptan çıkmış gibi? Fakat bizde alışılmışın dışında bu da mı bizden (Yaradana karışmak değil. Bakım ayrı bir mesele)₩
Bunlar insan ise bizimkiler ne? ya da bizimkiler insan ise onlar ne?
Cevapla