Yüzümde çok fazla tüy var...Ağdayla ve iple alırsam sivilce çıkar. Yüz bölgesindeki tüyler için çözüm nedir? Napıcam arkadaşlar acil yardımyüz bölgesindeki tüyler
Yüzümde çok fazla tüy var! Yüz bölgesindeki tüyler için çözüm?
İğneli epilasyon yaptır canım, fakat çok iyi bir yer bulman lazım bunun için. Hastanelere bakmanı daha çok öneririm. Bir arkadaşım yaptırıyor aynı bölgeye ve çene altına. Yazdan beri yaptırıyor ve neredeyse hiç kalmadı tüy o bölgelerde. İlk başlarda kırmızı kabarcıklar falan oluyo, sivilceleniyor ama sonra hepsi geçiyo. Gerçi bu cilt tipiyle alakalı bir durum da olabilir.
hormon testı yaptır öncelıkle , benım bır arkadasım dada vardı. önce hormon testı yaptırdı sonra duruma gore epilasyona gıttı vucudunda bu arkadasımın coğu yerınde vardı. hem tedavı uygulandı hem epılasyon yaklasık 3 yıl surdu :) umarım senınkı de kısa surede gecer yoksa boyle bırsey ise: bu da hormonal kistten oluyor :( www.india.com/.../
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kardes marketlerde her yerlerde ağda tüy dökücü kremler filan satikiyo al kullan marketlerde bakım raclarını gez bak degisik farli urunleri bak bul al mağarada yaşamıyosundur diye dusunuyorum
Canım sakkın ağda yapma ben yaptım mahvoldum keşke diyorum keşke sorun etmeseydim kendime okkadar. Benimkilerde ayyynı seninki gibiydi annemden gizli kendim evde ağda yaptım annem hep diodu uğraşma diye ben asla dinlemedim yaşım henüz15ti kendimce halletmeye çalıştım işte.. ama çokk pişman oldum çünkü cok hızlı, kalın ve fazla çıkmaya başladı ayrıca ilk aldığından taaaki tekrar çıkana kadar rahatsız edici dokusu var. Yüzümde şu ake hem de kıl var fazlalaşmasına rağmen dokunmuyorum neresinden dönersem kardır diye.. yüzümdeki sivilcelerin bir kısmı deri altında topak topak yumrular gibi yani yüzümde silce olmayan bir yere dokundan sepsert bir topak.. şu an 17yaşındayım, okulda bazı kızlar var okkadar iğrençlerki,, görüntü olarak muhteşemler fakat kalpleri berbat,, bir tanesi hiiç bıkmadan soruyo bana sürekkkli senin neden bukadar çok kılın vaaar? Bunu birinci sınıfın ilk gunu henuz 6yaşımdaykende duymuştum bir arkadaşş'aaaa, kollarında bir suru kıl var bu kızııın'diye bağırmıştı. Allahtan o zamanki okul formaları kollu gömlekti ya şimdiki gibi tişörtler olsaydı,, psikolojim nasıl olurduu düşünmek bile istemiyorum. Ortaokuldayken ağdayla tanıştım ve kollarımı aldırdım, mükemmel bir duyguydu kılsızlık. buarada Annem hiçbir zaman bu konuda benimle ilgilenmedi, çok küçükken hep sabah uyandığında bu kıllarının hepsi dökülmüş olacakk derdi bende herrr sabah kollarımı, sırtımı kontrol ederdim. Anlayacağınız çokk etkilendim bu kıl probleminden, özgüvenim hepp düşüktü konuşmaz içime kapanrdım. Yazın kavurucu sıcağında uzun kollu küstler giyerdim. Arkadaşlarım sorduğundaysa ben açık giyinmem gühahhhhhtr derdim, halbukigünah ne bilmehen biçocuktum. Hatta kıllarım yüzünden tesettüre girdim 10 yaşımdaydım. halbuki tesettür hakkındada pek bişii bilmiyordum. Sinra işte,, kollarımı ilk aldırdığımdaa bir güven gelmişti bana başımı açtım kii ailem de karşıydı zaten. Ben bu konuyu düşününce annemden nefret ediyorum beni umursamadığı için,. Herrrneyse 9. Sınıftaydım,, bizim sitede otururken komşumuz çocuklarına bakmamı mArkete gideceğini söyledi baktım, oynuyorum çocuklarla, bir 5yaşındaki çocuk aaa bu ablanın sakalları vaaar dedi o an içimde iğrenç bir duygu yanımızda da 9,10yaşlarında başka kızlar var herkes baktı bana. Ogün araştrp bir krem buldum neyyymiş sarartiomuş kıllarıgittim aldım, kullanıyorum. İğrenç bir kremdi güneşe çıktığında allltın gibi parliordu kıllarım. Herzaman güneşten kaçtım bu killar yüzunden. Herneyse anlatacak çoook şey var bu konuda canım, annncak yaşayan bilirrr. SANA TAVSİYEM ASLA DOKUNMA O KILLARA, kıl iri, iltihaplı, topaklanmış sivilcelerden daha iyi. Unutma sen her halinle güzelsin. Bak bn şu an kıllı dolaşıyorum umursamıyorum ama ilerde meslek sahibi olduğumda iğneli epilasyonu vs, araştırıp ennn iyi şartlarda kurtulucam bu kıllardan. Şu an tek dileğim sivilcelerden kurtulmakkk.
7
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ben yüz ve bikini bölgesinde lazer kullanmaya cesaret edemiyorum yüzümde iz bırakmasından kotrktuğum için bikini bölgesinde de yumurtalıklara zarar vermesinden korktuğum için. tabiki hastaneler ve işini iyi yapan yerlerde sorun olmayacaktır. ama ne yöntemi yaptırırsan yaptır öncelikle bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına hormonlarına baktır. lazere bile gitsen hormonal bir sorun var ise tedavi görmeden pek etki etmeyebilir. ve tüylerinin balın beslemesi diye bir saçmalıkla alakası yok hormonal bir dengesizlik sonucu olmuş
Kimseyi dinleme canım bu baş belası bendede var. Vivet veya sesunun tüy sarartıcı kremleri var 10 tl ben bir tane alıyorum 2 3 ay gdiyor ondan al üstüne kullanma şekli yazııyor 5 7 dk tut ve yuzunu yıka tüylerin sarı oluyor sanki almış gibi güneşte bile belli olmuyor :) sakın ne lazer nede agda agda çoğaltır ve sivilce olur iple almanda öyle.
Bendede var biraz kafana gore bisey yapma bir cildiyeye git eger hormonla alakali bir durum degilse istersen aldirirsin ya da oyle kalir ama hormonla alakaliysa tedavi olman gerekir falan oyle burdan birilerinin cevabiyla habuyuk islere kalkisma en iyisi doktora gozukmek
Ayni şey bir arkadaşımin başina gelmişti o kuafora gitmişti ama tam olarak ne yaptilar hatirlamiyorum ya ağda ya da iple ikisinden biri.. ama ağda diye hatirliyorum emin olmadan bsy diyemem..
Bebeğim o kadar dert etme bunu o kadar fazla değil ben ne durumda olanları biliyorum. Ayrıca ergenlikten kalan şeyler bunlar bir çoğu ileri yaşlarda ve doğum yapınca gidiyor.
boşver takılma ya dökülecek illaki bir zaman takılma bunlara canım benim güzelsin yinede işte boşveeeeeer beğenen böyle beğensin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne izmiş arkadaş bu nasılsan öyle kal bırak kalsın manitayla başşak geçersin benim fauller daha uzun diye şaka bir yana kasma kendini iz bırakmak iyi bir araştırma yap ve son ver aksi taktirde 2nci seçenek var mach 3
1 adet traş köpüğü 1 adet permatik (3 bıçaklı al ki hiç kalmasın) 1 adet traş losyonu al. sinekkaydı olursun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
lisedeyken ayni senin gibi esmer böyle faulleri uzun olan bir kız vardi çok dalga geçerdik ertesi gün kesip gelmişdi kendisi esmer faullerin altı bembeyaz kalmışdı güneş görmeye görmeye
Kağıt kullanılmadan yapılan ağdalardan öneriyorum ben İstanbul'da yaşıyorum ama İstanbul'dan almadım hiç de sivilce yapmıyor yüzümde bir tane sivilce yok adı azulen
iyice araştırman gerekir. bence espilasyon felan yaptırmak zor iş tekrar çıkıcak alıcaksın felan cildiyeye git cildiye sana bir şeyler önerir ne yapman gerektiğine dair.
ayrıca bir takmışın iz bırakıyormuş iz bırakıyormuş diye en kötü ne kadar iz bırakabilir ki bu halinden iyi olur bence... kulaktan duyma şeylerle iz bırakıyor diye duymuşta olabilirsin bunun en iyi cevabını doktordan alırsın...
En İyi Cevaplar