Bu nedir ya Allah aşkına çok iğrenç ve itici durduğunuzun farkında mısınız :)
Pis yedili dizisinde orço karakteri vardı böyle bilekte biten pantolon giyinirdi arkadaşları onunla dalga geçerdi o da " görürsünüz bu birgün moda olucak modaaa " diye diyip dururdu :D bu şekil giyinen erkekleri görünce o geliyor aklıms, buyrun resmi burada..
Bu tip dar ve bilek boyu pantolun giyinen erkeklerden tiksiniyorum aşırı itici ve iğrenç duruyor :D moda adı altında her şeyi giyinmeyin size yakışanı giyin kendi modanızı kendiniz yapın :) sizin yorumunuz nedir?
Bilek boy pantolon giyinen erkekler neyin kafasını yaşıyor, sizce yakışıyor mu?
Önemli olan kimsenin tarzıyla dalga geçmemektir belkide onun tarzı öyledir öyle seviyordur sonuçta kendin giyiyorsun sen o pantolonu veya kazağı sen millete göstermek için veya gösteriş için giymiosun kendin neyi beğendiysen tarzın neyse onu giyiyosun herkesin tarzı farklıdır buna da kmse karışamaz kimisi takım elbise giyer günlük sevdiği için takım elbise modası çıktı şimdi bilmiyorum demeyin günlük giyende var takım elbiseyi spor takılanda önemli olan karşındaki insanın tarzıyla eleştiri veya dalga geçmemektir. Sen nasıl giyiyosan bir üstü kimisi beğenir kimisi beğenmez kişiden kişiye değişir bu lütfen sorularınızda biraz daha dikkatli önemseyerek sorun Giyinmenin yaşı yoktur ne yakışırsa onu giyersin kimsede karışamaz hakkıda yoktur iyi günler...
of tam bir kadın modası özentisi bir erkek modası. zaten çok da uzun olmayan bir boy ortalaması var türk erkeğinin, üstelik boy kesen kısa paça ve oxford tip ayakkabılarla kalemtraşa benziy
Sen biraz abartmışsın ben türkiyede bu boyda pantolon giyen birini görmüyorum. Bu biraz abartmış hatta baya abartmış ideal olan boy bence bu olmalı üstüne çıkılmamalı komik duruyor yoksa. Bkz:
Bilek boy giyen erkekler sana bayiliyodu. Neyse sakinim. Şimdi bak canim herkes siz bazi kizlar gibi erkekleri etkilemek icn giyinmiyo olabilir. O kiyafetle mutludur kendini begeniyodur ona guzel geliyodur nokta
Ben bilek boy giyoyorum demedim. Hümanist bir kisilige sahibim sadece dusundugunun yanlis oldugunu soylemek istiyorum ve sanada erkekleri etkilemek icin giyiniyosun demedim. Mesela sende sevdigin icin giydigini soyluyosun ama belki o da benim gozume kotu geliyo goz zevkimi bozuyo ama ben bunu dile getirmiyorum cunku sen o kiyafeti kendin icin giyiyosun benim icin degil. Olay goz zevkiyle ilgiliyse her girdigin ortamda goz zevkini bozdugum biri var mi diye sorman varsa cikman gerekir senin mantiginla dusununce
ibinelik parasıylamı diyecemde go... verenler zaten parayla alıp giyiyyor modasını s... m boyle modaya ben katanayla dalarım a. q https://i.hizliresim.com/MgGXR9.gif
Ben bazılarına yakıştırıyorum. O tarzın gerektirdiği gibi giyinebilen çok az var ama. Onun ayakkabısı var uyumlu işte ceketidir gömleğidir. giyipte yakıştıranlar var
bu erkeklerın bıleklerıne baktım da bır tane bıle kıl gorunmuyor... :D bayan sandım ben bunları hahah :D :D sonradan anladım.. ne kaa süt beyaz bacakları var..:)))
diziyi bilmiyorum ama itici.. bir ara dar pantalon modası vardı,, çok ince bacakların yoksa dehşet itici duruordu erkekte.. bu da ona benziyor.. biraz oluru varmış gibi resimde ama orjinalde yok..
tabiki yakışmıyor. dilenci fukarası gibi... yıanmışta çekmiş cesine giyiliyor ve bencede çok abes gözüküyor. üstelik hem dar kesim hemde kısa pantalon giymek eskiden olsa ayıplanırdı şimdi moda diye giydiriyorlar bize
En İyi Cevaplar