Bilek boy pantolon giyinen erkekler neyin kafasını yaşıyor, sizce yakışıyor mu?

Bu nedir ya Allah aşkına çok iğrenç ve itici durduğunuzun farkında mısınız :)

Bilek boy pantolon giyinen erkekler neyin kafasını yaşıyor :D sizce yakışıyor mu?


Pis yedili dizisinde orço karakteri vardı böyle bilekte biten pantolon giyinirdi arkadaşları onunla dalga geçerdi o da " görürsünüz bu birgün moda olucak modaaa " diye diyip dururdu :D bu şekil giyinen erkekleri görünce o geliyor aklıms, buyrun resmi burada..
Bilek boy pantolon giyinen erkekler neyin kafasını yaşıyor, sizce yakışıyor mu?


Bu tip dar ve bilek boyu pantolun giyinen erkeklerden tiksiniyorum aşırı itici ve iğrenç duruyor :D moda adı altında her şeyi giyinmeyin size yakışanı giyin kendi modanızı kendiniz yapın :) sizin yorumunuz nedir?

Bilek boy pantolon giyinen erkekler neyin kafasını yaşıyor, sizce yakışıyor mu?
Cevapla