çok dikatli bahtım , attığın kızlar için "yalarun" yorumu gelmemiş :D
benden gelsin: sarışın kızlara hastayım evet çok az var :) TR geneli kumral.
ama söz konusu kadınlar ise renkten çok kaş göz yapısına takılıyorum :D çok egzantirik yüz hatları var :) gözlerde renkli ise :) bide şöyle yan yan bakınca çok yaramaz görünüyosa :P
kadınlarda her rengin gideri var da erkeklerde esmerlere hiç katlanamıyorum :/ çok gururlandıkları doğal kıl örtüleriyle birlikte gece bile görünmeyecek gibiler..
erkekte beyaz ten ararım arkadaş :) hafif kararmış bile olsa esmerler benden uzak ola ( bu sebepten evde kaldığım doğrudur)
ayrıca renkli göz olmazsa olmaz. ( bal rengi olur yeşil olur mavi olur farketmez :D )
onun dışındada pek bişeye takılmam :D "fizikte" en azından :)
ayrıca trabzondan bildiriyorum. evet buralarda sarışınlar daha fzla ama genede hayallerinizdeki gibi değiller üstüne bide "ideolojiler, etikler ve fikirler" çatışması var.
soran benide iskandinavyaya götür. hem ben kalifiye göçmenim mühendisilik diplamam var bir halta yaramasada.1422 Yorumla- +1 yıl
Okudum hepsini çok güzel yazmışsınız. Beraber gideriz İskandinav ülkelerine 😃
- +1 yıl
En büyük benim 2 kardeşimde esmer:) Annem Bulgaristan göçmeni ona çekmişim. Babam esmer:)
- +1 yıl
Kuzen ile aynı yaştayız oda kumral😃 Başkada kalmadı evlendi 😃
- +1 yıl
Ohaaaa 😱 hatun destan yazmış beni tarif ediyor ;-) :-) <3 (nan yanından bile geçmiyorum bende diyorum neden evde kaldım :( ) ahahaha :-D
- +1 yıl
Ben analamadım ki senden bişi lazmısın lezmisin anlamadım yoksa biseksüelmisin @sonpazil :D
- +1 yıl
Hmmm değişik @sonpazil :D
- +1 yıl
@sonpazil ilginç :D
- +1 yıl
@sonpazil 12 oldu :D
- +1 yıl
Bende ne oluyor diyorum bu soruyu nerden hatırlıyorum diyorum :D doğal anlamamaları çünkü okuma alışkanlığı nötr bizim inasınımız da gerçi bende çok okumam ama bir başına bir ortasına birde sonuna bakar ondan sonra fikrimi beyan ederim hemen atlamam okuyan bir millet olsa idik şu an başımızda işkembesini şişiren toynak başlı liderimiz olmazdı :D
En İyi Cevaplar
+1 yılBende her yerde esmer kıllı erkek görmekten sıkıldım https://i.hizliresim.com/n2j0EV.jpg
446 Yorumla- +1 yıl
Valla sende haklısın.
- +1 yıl
Süpersin kıııııııız.
- +1 yıl
++++++++
az olduğu için çekici geliyo. iskandinav erkekleride esmer hatuna hasta mesela...
ancak haklısın iskandinav hatunları daşşşş iiillliiiikkkk
günümüzde güzel ülkemde esmer olmayı kompleks haline getirip çakma sarışın bisürü tip var ancak olay özgüvende bitiyo.
özgüveni olan hatun sarışın esmer isterse kel olsun00 Yorumla
Moda & Stil konusunda 875 cevap paylaştı. Biyerden sonra limon yalıyo gibi oluyo töbe töbe:/
172 Yorumla- +1 yıl
Hahah bu iyidi😃 Eig yapacağım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
+1 yılHep diyorum Türk ırkı genel olarak esmer zaten %90ı esmerdir bu da iyi bir tahmin olur. Bu yüzden herkes sarışınlardan hoşlanırsa saçma bir sonuç çıkar ortaya. Erkeklerin bu meraki yüzünden epesmer olan kızlar bile Tarık Mengüç gibi dolanıyor ortalarda biraz mantıklı olun, ilginizi bu kadar belli edip görüntü kirliliğine sebebiyet vermeyin 😂
Amerika'da da çok sarışın yok aslında ama beyaz tenliler dolayısıyla bir saç rengine bakar sarışın olmak. Önemli olan göz rengi, ten rengi gibi değişmeyecek şeyler... ve Amerika'da yaşamış biri olarak sarı saç konusunda kuaförler çok iyi, ben bir sarışın olarak annemin yabancı genleri olsa bile daha sarı olmak istedim zamanında ama burdaki kuaförler sarı saçı tanıyıp bilmiyorlar dolayısıyla üfleyerek saçımı platin yapabilecekken beni bile kibariyeye çevirdiler 😕😕😕.. kuaförün de suçu eğitimsiz adamlar. En iyi kuaföre gitsen 700tl vermen lazım düşün yani :D12 Yorumla- +1 yıl
Yani çakma sarışın bile güzel görünmüyor Türkiye'de 😃
- +1 yıl
Evet ben kuaförleri suçluyorum Amerika'ya git bak o kadar esmerse tenin zenciysen bile yani beceriyorlar doğru ton sarıya boyamasını ama nerde bizde. Beni bile iğrenç bir boya kalemi sarısı platine çevirdi lanet ettim :D
- Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen sarışınım da bizde niye sarışın erkek yok? Of İskandinav erkekleri taş gibi.
41.media.tumblr.com/.../...pUhf91ri3gjso2_1280.jpg201 Yorumla- +1 yıl
Erkekte yok kızda yok sarışın 😃
siz hepiniz soyle bisey oldugunuz icin olabilir mi... 3.bp.blogspot.com/.../680.jpg
2113 Yorumla- +1 yıl
Bende sarışınım vücutda var 😃
- +1 yıl
Bulgaristan göçmeni 😃 Yeşil gözlü
- +1 yıl
O kadarda değil 😃
- +1 yıl
bu fenaymış :)
- +1 yıl
öyle görünüyor. tebrik ederim. :)
- +1 yıl
Süpeeeeeeeer.:D
- +1 yıl
@-Angeliciouss- eyv cigerim
- +1 yıl
+++++++++++
- +1 yıl
rica ederim devam böyle
<333
Çok uzağa gitmene gerek yok aslında, İzmir'de her sokakta bulursun sarışın. Bizim bir arkadaş grubumuz var mesela liseden kalma hala da ayrılmadık, beş kişiden ikisi doğal sarışın birisi attığın fotoğraflardaki kadar sarı, diğeri bir tık koyusu. Neticesinde doğal sarılar :) İzmir'e bekleriz.
01 Yorumla- +1 yıl
İzmir bekle beni😃
türkiyedeki esmerlere soykırım yapılsa ülkede 1 milyon insan ya kalır ya kalmaz. D
82 Yorumla- +1 yıl
Yapılsın Suriyeli alcağımıza Ukrayna Rusya dan alalım göçmen 😃
Saçımı her renge boyatırım ama sarıya asla kız olsun erkek olsun sarışınları sevmiyorum
83 Yorumla- +1 yıl
@Goodygirl acaba sarışınlar sana bayılıyor mu hiç düşündün mü
- 1 yıl
Sarışınlarda seni sevmiyor🤣
+1 yılLütfen letonyaya litvanyaya vs. git madem beğenmiyorsun esmer kızları elin zilleri seni beğenir orda harcaniyorsun buralarda bir dakika bile bekleme hemen git
32 Yorumla- +1 yıl
Gideceğim zaten bir umut Türkiyede arıyorum sarışın 😃
- +1 yıl
Git git burada sarışın mi var en sarimiz onlara göre kumral hic vakit kaybetme
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen doğal sarışınım. Kaslar alınmış gibi. Beyaz tenliyim. Ama erkek esmer olacak arkides one kız gibi. Erkek esmer hatun sarışın olacak. Iki esmer iki sarı birbirlerini götürmez :D benim yeğen bildiğin limon sarısı bana çekmiş. Büyüdükce azıcık koyulasir babam Yörük ailesi hep sarı :D annemin sulalesi bize imrenir hep. Ela gözlüymde
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOrjinal doğal sarışınım.
Ayrıca esmer kızlar kıskanmayın canımlar.
Ne bu kuyruk acısı
Yok işe soroşono bokolor esmoro tapolor hoo
Ne ergensiniz
Hepiniz sarışın olamadığıniz için çekemiyorsunuz işte.
Sarışın olmak ayrıcalıktır hem azdırda
Her yerde zaten kara kuru esmerden geçilmiyor. Öptüm sizi 💋💋
ŞARIŞIN CANDIR NOKTA...36 Yorumla- +1 yıl
Sarışın bulsana bana :) Yok bulamıyorum
Cevap sahibi+1 yılBen varım felam 😂
- +1 yıl
İşte sarışınımı buldum ❤
Cevap sahibi+1 yılHahaha şaka yapmak için şeyetmiştim ben ama neyse teşekkür 😄😄
- +1 yıl
Bende takılıyorum zaten:) İskandinav lazım bana😃
Cevap sahibi+1 yılİnş bulursun 😁😂😖
+1 yılhttps://data.whicdn.com/images/35535646/large.jpg her türlü esmer
32 Yorumla- +1 yıl
Hayır sarışın ❤
- +1 yıl
sarışına bakılır esmere TAPILIR💛💛💙💙💜💜💚💚❤❤
+1 yılya sarışın esmer diye ayırmak kadar saçma bir şey yok tamam cezbediyor olabilir ama esmer olan sarışın kızlardan çok daha güzel kızlar var hem sarışın-esmer diye ayırmayın ya ben ikisine de girmiyorum 😛
01 Yorumla- +1 yıl
Ciddi bir soru değil zaten😃 Ayırmam
aynı şey erkekler içnide geçerli neden sarışın erkek yok? www.charliehunnam.com/.../charlie-hunnam-1.jpg
04 Yorumla- +1 yıl
Türk kızlarına sarışın gerek yok alayı esmer seviyor😃
- +1 yıl
Gel beraber gidelim İskandinav erkekleri sarışın 😃
Hahaha bak sen etrafta böyle kızlar olsa bile sana bakmazlar emin ol bizde kıllı martı kasli keko erkekler gormekten sıkıldık
21 Yorumla- +1 yıl
Bana niye bakmasınlar kumral ve kaslı 💪 biriyim 😉
Her yorenin farklidir akdenizde sarisin doguda baya esmer karadenizde sarisin mavi goz egede kumral heryerde farklidir ayni ulkelerde oyle he rulkenin sarisinligi esmerligi farkli
21 Yorumla- +1 yıl
İskandinav sarışını bir başka doğal oluyor😃 Bizimkiler çakma karışık
Şöyle ki sarışın kızlar gidiyor esmer erkeklere sonra doğan çocuk sarışın mı olayım esmer mi olayım arasında git gel yaşarken kumral oluyor. Ee-e haliyle sarışınlık biraz çekinik bir gen yapısına sahip olduğu için çabuk bozuluyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya esmer erkekte ne var genleri bozuyorlar😃
Ya baya pişmemiş gibiler. Nesi çikici geliyo çiğ bunlar çiğ
32 Yorumla- +1 yıl
Haha değişik bir bakış açısı😃 Bence olmuşlar taş gibiler:)
bizde isterdik ama olmayınca olmuyo boyasak ona da çakma diyosunuz ki haklısınızda aslında önemli olan iç güzellik ya. P :))
13 Yorumla- +1 yıl
Yani çakma kötü görünüyor 😃 Yapacak birşey yok ırkımız böyle:)
+1 yılEvet çekiciler. Çoğu zaman esmerler tarafından kıskanılırlar
41 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya hepside çekicimi olır😃
sarışın erkek bir kıvanç, brad değilse at çöpe. esmer erkek severim. bol miktarda olması da sıkıntı değil.
01 Yorumla- +1 yıl
Erkek beni ilgilendirmez bir sürü esmer erkek var zaten sarışın lazım😃
+1 yılSarışınların olduğu yere git öyleyse, senin için en mantıklısı. Ama şunu da söyleyeyim, güzelliklerini çok fazla kullanıyorlar.
08 Yorumla- +1 yıl
Türkiye de arıyorum sarışın 😃
- +1 yıl
Bizde sarışın yok dedikten sonra 'türkiyede arıyorum' diyen saçma insan. Böyle devam et.
- +1 yıl
Aşağıdaki yorumlara bakarsan varmış..
Saçma bir kişiliğim evet. - +1 yıl
Önemli değil, kendini tanıman güzel bir şey.
- +1 yıl
Bu kadar kızgın olmanın nedeni esmer olman galiba😃 Size lafım yok yalnız
- +1 yıl
Esmer olmamla/olmamamla alakası yok. Yanlışını düzelttim. Emoji/random koymamam gerçekte de kızgın biri olduğum anlamına gelmiyor.
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊 Zaten soruyu ciddi sormadım
- +1 yıl
Pekala.
+1 yılBende açık kumralim kimi sari diyor kime kumral bende Çözemedin bunun için gidip tam sarı yaptım kesinlikle bende emeğin kızın acık kumral sarısınını beğeni yorum bu yüzden eski sevgililerin ya sarışın ya da açık kumral ve hepsi renkli gözlü seçmece yaptım :)
02 Yorumla- +1 yıl
Doğal sac rengim açık zaten sadece fotoğrafta öyle çıkmış :)
+1 yılPüff bizde esmer isteriz koskoca tukiyede sarışına denk geliriz yapıcak bir şey yok 😊
15 Yorumla- +1 yıl
Her yer esmer 5 kişiden 4 üesmer nasıl denk gelmez😃
- +1 yıl
Gel gorki bizi bulan sarışın tabi bütün esmerler sarışın arıyor Sarışınlar da esmer arıyor olmalı ki oda geldi beni buldu 😊
- +1 yıl
Ben sarışınım kumral arası birşeyim hep esmer mi denk gelir abş😃 Sarışın istiyorum olmuyor
- +1 yıl
Esmerlerin havası başka ya esmer olduğum için söylemiyorum 😊
- 1 yıl
Sarışın erkekler genelde kumral ya da esmere bakar bu sizin içinde geçerli değilmi
Sarışın nedir ya. Hele ki sarısın renklı gozluyse peeeh o ne oyle be. Kız dedıgın esmer olmalı bence.
11 Yorumla- +1 yıl
Sarışın olmalı😃
+1 yılVar ama hemde oldukça fazla nerede yaşadığına göre değişiyor tabii. Ama bak kızıl bulmak zor
13 Yorumla- +1 yıl
Sakarya burada 1 tane gördüm oda Taylor Swift benziyordu bidahada görmedim 😃
- +1 yıl
Çerkes ve laz nüfusunun olduğu yerlerde fazladır diyeceğim bir de balkanlardan gelen türkler var onlarda öyle oluyor en azından benim çevremdekiler öyle
- +1 yıl
Anladım benim çevremde olmadığı için isyanlardayım😃
onlarda sarışın görmekten sıkılıyor da
sen kılsız tüysüz sarı çıyan sana hangı sarı baksın erlkejşjer09 Yorumla- +1 yıl
Hadi l*n bana bakmayan kız lezbiyendir 😃
- +1 yıl
Anlayamazsın sen 😃 Sarışın candır
- +1 yıl
Yakışıklıyım zaten😎
- +1 yıl
dümyada sarıiiın kumral erkekler tutuluyor kezban mı sandın sen avrupalıları hollywooda bak gör esmer erkek var mı ahahahha
- 1 yıl
@Orjinalzat cevabı sen vermişsin bu Avrupa kızlarını kendi gibi kezban sanmış🤣
- 1 yıl
Sen Avrupa kızlarını kendi gibi kezban zevksiz sandın galiba🤣
Gizli Üye(36-45)+1 yılBeyler caninizi sikmak istemem ama. Yurt disinda yasiyorum, Turkiye'ye ucakla bir iniyorum heryer biyikli, gobekli kara kara adam dolu oluyor. Kultur sokuna giriyorum resmen. Sizi napicaz biz ya?
17 Yorumla- +1 yıl
Haklısın sende 😃 Kızlarda öyle hepsi esmer yalnız:)
Cevap sahibi+1 yılE yani dogal olarak. Ayni soy sop degil mi?
- +1 yıl
Aynen😃 Ee nerden bulacaz sarışın:)
Cevap sahibi+1 yılBulma, git evlen bir Turk guzeliyle. Sari kara morla insan olunmuyor
- +1 yıl
İnsanlık başka birşeyde.. Ne bileyim sarışın istiyorum çekici geliyor 😃
Cevap sahibi+1 yılUmarim bulursun bir tane. Var sarisin kizlar Trde aslinda.
- +1 yıl
Aynen ya avrupa erkekleri taş gibi değil mi
+1 yılBen sarışınım ve sarışın erkeklerden hoşlanırım :) ama büyük konusmamak lazım :)
12 Yorumla- +1 yıl
Bende sarışınım sarışınlardan hoşlanıyorum 😃
- +1 yıl
Hee iyi :) bende evliyim :) ama eşim esmer ;) o yüzden büyük konusmamak lazım dedim :D
+1 yılSenide gönderiyoruz rusyaya bay bay canim turk kizlari sana fazla 😄😎
25 Yorumla- +1 yıl
Aynen fazla bana😃 Benim gibisini bulsunlar.. neyse
- +1 yıl
@IEseNI kesinlikle ✌ bende sevmem sarisinlari 😄😊😊
- 1 yıl
@IEseNI Kara kuru kezbanlar sizi o sarışınlar size bakarmı🤣
+1 yılFotosunu attıkların orjinal sarı olsa gam yemicem..
@microteam22 Yorumla- +1 yıl
Orijinal sarışın sende sorun var😃
onlarda adamlarda sarışın yapcak birşey yok yabancı gelin getircen:)
02 Yorumla- +1 yıl
Belki Türk sarışın bulurum bir umut😃
Gizli Üye(36-45)+1 yılEmin ol onlarda sarışın görmekten bıkmış bizleri bekliyorlardır.
Ayrıca bizde de sarışınlar var sayıları az olsa bile onları yabana atmayalım 2. resimdeki kız göbeği salmış gözümden kaçmadı :D :D04 Yorumla- +1 yıl
Olsun göbeklide tatlı😃
Cevap sahibi+1 yılBiz yapsak o göbeği demediğiniz kalmazdı şimdi Allah var tatlı yani hakkını yemeyelim :D :D
- +1 yıl
Tatlı kız ne yapayım göbekte yakışmış😃 Bazılarına yakışıyor Türkiye'de görüyorum yakışanı😃
Cevap sahibi+1 yılBen hiç görmedim bu zamana kadar yakışanı erkeğe de bayana da yakışmıyor bence fit vücudu severim ben böyle dipçik gibi olcen :D :D
Türküm, Bulgaristanda doğdum, Danimarkada yaşıyorum çok kız gördüm ama en güzelleri bence türk kızlarıdır. Sarışınlar heves esmerler nefes hahahahahah :D
03 Yorumla- +1 yıl
Esmer nedir ya her yer esmer sarışın candır 😃
- +1 yıl
bir bakıma oda doğru😃 Şimdi ne yapacağım ben:)
Coğrafi konum, güneşin geliş açısı, ekvatora olan uzaklık. Bunlar ten rengine yansıyor. -_-
10 Yorumla
+1 yılBende her yerde sarışın görmekten sıkıldım. Burası sarışın dolu. Hatta kızıl bile var.
Midem kalkıyo artık mk04 Yorumla- +1 yıl
Orası neresi ya tam istediğim gibi😃
- +1 yıl
İlginç gelebilir ama Sivas.
- +1 yıl
İlginçmiş😃
- +1 yıl
Valla la sarı burdakiler.
Esmer görünce hoşumuza gidiyor bizim de :D
Bizim sınıfa Erasmus'tan Polonlar geldi dedim ki : Ne avratlar var be!
Aşırı güzel oluyor sarışınlar hastasıyız...22 Yorumla- +1 yıl
Yine sen görebiliyorsun bize erasmustan zenci gelir amq😃
Sen sarışın istersin ama cenazene esmer gelir asdfkfkldh 😀 Bende etrafta sarışın bayan istiyorum diyen erkeklerden bıktım
11 Yorumla- +1 yıl
İstiyorum abi sarışın görelim birazda sokağa çıkıyorsun her yer esmer. Gözümüz gönlümüz açılsın 😃
Bence kumral kızlarda iyidir ya 😂 mesela Irina shayk
https://i.hizliresim.com/rROn81.png02 Yorumla- +1 yıl
Aynen kumralda çekici 😊 Esmer sevmiyorum
+1 yılsarışın iyidir ama daha iyisi varsa o da kızıl saçlıdır
00 Yorumlabizde çakma sarışınlar var yeteri kadar bak etrafına görürsün :D :D
01 Yorumla- +1 yıl
Onları istemiyorum çok çakmalar😃
Moda & Stil konusunda 302 cevap paylaştı. Aynen ya türkiyede hiç sarışın yok banada bıkkınlık geldi kara Kaş kara göz erkek görmekten
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın 😃
+1 yılkardeş sarının adı esmerin tadı ben ençok esmer kızları seviyom cok daha guzel oluyolar
00 Yorumla
+1 yılBunların esmerleri olsa kurban ol yüzleri çok güzel bir kere
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın😃
Evet, hepsi çok çekici oluyor.
Malzeme için teşekkürler.01 Yorumla- +1 yıl
Malzeme bol kanka😃 Ah şu Sarışınlar:)
+1 yılSabah sabah trafikteyken bir tanesi karşıdan karşıya geçiyordu gözlerim öyle bir takıldı ki öndeki arabaya tosluyordum az daha :D
01 Yorumla- +1 yıl
Hahaha😃
Türk ırkında sarışınlıkta var karadeniz bölgesinde fazlası ile görürsün
00 YorumlaSarışın mı Çekicimi? Helede %90 ı Çakma olmasın rağmen ıyyyy
10 Yorumla
+1 yılsevgilimde biraz sarıya boyatmamı istiyor sana yakışır diyor ama kumral birine gider mi
02 Yorumla- +1 yıl
Kumral kal😊 Kumralda iyidir
- +1 yıl
o istedi el mecbur ama tam sarı istemiyormuş bal sarısı gibi
Moda & Stil konusunda 370 cevap paylaştı. bu kızların saçını siyaha boya bunlar yine çekici olur yani güzellik renkte değil şekilde tatlım
01 Yorumla- +1 yıl
Bende farkındayım ciddi bir soru değil sadece sarışın seviyorum 😃
+1 yılKumralların kendini sarışın sandığı bir ülkede yaşıyoruz zaten fazla takılmayın bence
01 Yorumla- +1 yıl
Sarışın seviyoruz ne yapalım😃
Soğuk ülke Beyaz ten. Naparsan yap, esmere gidicen aslan 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Yapacak bir şey yok esmer düşüyor bizede.
sarısın çokta, sen göremiyorsun. izmirin yarısı sarışın dolu :D İstanbul'da bir sürü zaten :D görmek istemek istesin bir insan gerisi geliyor :D
10 Yorumla
+1 yılsarışın olmakta zor zira resimlerdeki gibi olmak istemezdin her önüne gelene ver, ver, ver sonu yok yanlış böle şeyler.
10 Yorumlane demek yok her yer sarışın kaynıyor ama yapay sarışın :D
02 Yorumla- +1 yıl
Yapay işte yakışan çok az
evet :) yok hiç görmedim güzel kızlar yok tr ama resımdekıler fake saçlılar yüzlerıde çirgin son resım hariç
02 Yorumla- +1 yıl
Son resimdeki hatun zaten çok çekici 😃
Şarışınlardan hoşlanıyorum ama ilişkilerim hep esmerlerle olmuş sen anla.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oluyor 😃
dostum rusyaya gittim bunlardan çok fazla var gitmeni tavsiye ederim :)
01 Yorumla- +1 yıl
İnşallah gitmek nasip olur 😃
+1 yılsarışınlar pek çekici gelmiyor bana. esmer kumral candır. ama o gifteki danimarkalı hanımkızımız efsaneydi : (
00 Yorumla
+1 yılSarışın var ama çakma sarışın %90. Orjinal olanlardan eskişehirde baya var aslında. ama yanlış bilmiyorsam tatar dı onlarda..
00 Yorumla
+1 yılisveçte yasamanı tavsıye derım sıpacıkların sarısın olur :D :D :D. d. d. d.
02 Yorumla- +1 yıl
Hahaha 😃 İnşallah
- +1 yıl
maşallah hocam maşallah :D :D :)))))
Saçını sarıya boyatmış bir sürü kadın var, doğal sarışın olanlarda var. Sana mı rast gelmediler ki?
01 Yorumla- +1 yıl
Bana denk gelmedi doğalı 1 tanecik gördüm o kadar onuda bidaha göremedim.
- Devamını Gör (120)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar