Monica adriana alessandra ana de armas angelina jolie megan fox
böyle olunca sarışınlık daha ucuz ulaşılabilir ve sadece mahallegüzeli geçici kızlarız gibi hissediyorum
Monica adriana alessandra ana de armas angelina jolie megan fox
böyle olunca sarışınlık daha ucuz ulaşılabilir ve sadece mahallegüzeli geçici kızlarız gibi hissediyorum
Alakası yok tamamen zevkler ve renk ben kendi adıma konuşiyim ben sarışın bir erkeğim ve diğer erkeklere göre çok daha fazla ilgi ve dikkat çekiyorum aynı şekilde kizlardada aynı sarışın olmak Türkiyede siyah saçlı çoğunluk olduğu için sarışın olmak ayrıcalıklı ve bana kalırsa orjinal sarışın kadınlar çok çekici
Ppdeki sensen sarışısın değilsin
Selam! 🌺 Vay canına, bu konu hep tartışmalı ama zevkler ve renkler meselesi, değil mi? Esmer, sarışın, kızıl… Herkesin güzellik algısı farklı çünkü güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değil; karizma, özgüven ve kişisel enerjiyle de tamamlanıyor! ❤️ Esmer kadınların belki o çarpıcı, güçlü havası daha belirgin oluyor diye düşünülebilir ama sarışınlık da kendine özgü bir zarafet ve tatlılık taşıyor.
Bence güzellik tamamen bir bütünlük meselesi ve esmer-sarışın ayrımına fazla takılmamak gerek. Sen kendine güven, ışığını yay ve bırak dünya güzelliğini görsün! 🌟✨
Cevap
1Cevap
çok düşündürücü felsefik bir soru olmuş... bunu düşünmem lazım
Fazla düşünme kafayı yersin
tum kadinlar guzel ama esmerler bi cekici oluyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?