soruyu başlıkta sordum burada kendim cevaplıyım
sabah:
duş (saçımı yıkamıyorum sadece vücudumu yıkıyorum ter kokusuna önlem)
cilt bakımı (temizleyip nemlendiriyorum ve güneş koruyucu sürüyorum)
vücut bakımı (bacaklarıma aletle masaj yapıyorum çatlak selülit olmasın diye ve nemlendirici sürüyorum)
ağız bakımı (klasik fırçalama işi)
akşam:
duş
cilt bakımı (temizleyici, tonik, nemlendirici.. haftada 2-3 defa maske veya peeling yapıyorum)
vücut bakımı (selülite karşı hazırladığım karışımı sürüyorum duştan önce, bekletip yıkıyorum)
saç bakımı (haftada 2-3 gün kendi tariflerimi hazırlayıp sürüyorum daha sağlıklı olması için, duştan önce uygulayıp bekletiyorum ve yıkıyorum)
gece:
kaş ve kirpiklerimi doğal bakımlar yapıyorum
4 aydır dudaklarıma da bakım yapıyorum okul başladığından beri herkes dolgu yaptırdım sanıyor
dişlerimi fırçalıyorum ve kendi hazırladığım ağız bakım suyuyla çalkalıyorum
memnun kaldığım ürünler:
la roche posay effaclar duo (gece nemlendiricisi olarak, özellikle akneye meyilli ciltlere)
garnier makyaj temizleme suyu
pierre f temizleyicisi, peelingi ve maskesi (üçü de çok başarılı)
gülşah asetonsuz oje çıkartıcısı (parmex e rakip)
vaseline kakaolu vücut nemlendiricisi (kokusunu beğenip almıştım öylesine, batık sorunumu çözdü)
maybelline master graphic eyeliner (eyeliner çekme özürlüsüyüm, denemediğim ürün kalmadı, en iyisi bu hatta mükemmel çekiliyor)
giovanni saç bakım kremi (sayesinde sürekli föne, düzleştiriciye rağmen saç uçlarım kırılmıyor ve yumuşacık)
beimkiler böyle...
peki sizinkiler neler? :)
sabah:
duş (saçımı yıkamıyorum sadece vücudumu yıkıyorum ter kokusuna önlem)
cilt bakımı (temizleyip nemlendiriyorum ve güneş koruyucu sürüyorum)
vücut bakımı (bacaklarıma aletle masaj yapıyorum çatlak selülit olmasın diye ve nemlendirici sürüyorum)
ağız bakımı (klasik fırçalama işi)
akşam:
duş
cilt bakımı (temizleyici, tonik, nemlendirici.. haftada 2-3 defa maske veya peeling yapıyorum)
vücut bakımı (selülite karşı hazırladığım karışımı sürüyorum duştan önce, bekletip yıkıyorum)
saç bakımı (haftada 2-3 gün kendi tariflerimi hazırlayıp sürüyorum daha sağlıklı olması için, duştan önce uygulayıp bekletiyorum ve yıkıyorum)
gece:
kaş ve kirpiklerimi doğal bakımlar yapıyorum
4 aydır dudaklarıma da bakım yapıyorum okul başladığından beri herkes dolgu yaptırdım sanıyor
dişlerimi fırçalıyorum ve kendi hazırladığım ağız bakım suyuyla çalkalıyorum
memnun kaldığım ürünler:
la roche posay effaclar duo (gece nemlendiricisi olarak, özellikle akneye meyilli ciltlere)
garnier makyaj temizleme suyu
pierre f temizleyicisi, peelingi ve maskesi (üçü de çok başarılı)
gülşah asetonsuz oje çıkartıcısı (parmex e rakip)
vaseline kakaolu vücut nemlendiricisi (kokusunu beğenip almıştım öylesine, batık sorunumu çözdü)
maybelline master graphic eyeliner (eyeliner çekme özürlüsüyüm, denemediğim ürün kalmadı, en iyisi bu hatta mükemmel çekiliyor)
giovanni saç bakım kremi (sayesinde sürekli föne, düzleştiriciye rağmen saç uçlarım kırılmıyor ve yumuşacık)
beimkiler böyle...
peki sizinkiler neler? :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer