Kapaliyim sacimi tanidigim erkek kuaforune kestirsem guHah olur mu?
Abim gibi gordugum birisi
Abim gibi gordugum birisi
Bakalim o seni kardes gibi goruyormu.. yasacini keserken boynuna kulagina dokunacak olursa... ya kestigi saclari gece goturup koynuna sokar koklarsa... kadinlar odor fermina adli bir feremon salgilarlar.. karsi cinsten biri gereginden yakininizda durursa istemese de bu koku onu cinsel anlamda uyarir.. bu seni gunaha sokar mi? Ne bileyim allah insani oyle yaratmis kotu olsa yaratmazdi
Kapalıysan saçını kendin kes ya da annene kestir başka bir erkeğin saçının bir telini görmesinin hükmü dinimizce uygun değil..
Teşekkür ederim eig için...
nikah düştüğü sürece günah tatlım bayan bir kuaföre git ya da gelsin evinde kessin çünkü camdan da görünebilir ya da yanında erkek te çalışıyor olabilir.
ama abin değil günah olur
Cevap
38Cevap
dinen senin ne düşündüğün önemli değil önemli alan ilahi kanunlar sen başını dinin bir gereği olarak kapatıyorsan o halde sana namahrem olan herkesten sakınacan
Ne sacma bir soru yaa. Dalga mi geciyosun yoksa. Sac kestirmekle imandan cikilmaz, islam dini bu, iskence diil. Dinimiz zaten medeniyetle birlikte gelişmeyi emreder. Kendinizi kapatin demek, ilime ve medeniyete kapatin demek diildir. Saygilar.
Malesef yine de günah :(. bir bayana kestirmeniz en iyisi. en iyi kafirler malesef erkek
Iyi k uaforler maalesef erkek
bayan kuaförü kalmadı mı? İstersen baban saçını küt kessin? Zaten kapalı?
Olur mu ya oyle
Para sorun degil saclarim uzun baya abim gibi gordugum icn o guzel saclari ben keswyim diyo
O zamn gunah iste yine olmaz oyle
Gunah iste
İnterneti iyiye kullanirsan iyi kotuye kullanirsan kotu olur. Benim dusumcemde bu
Ben burdayim diye ahlaksiz isleri yapmiyorum
Dusunduguicin sagol dikkat ediyorum zaten
Uygun degil nikah dusen birisi icin. Aile ici birine yaptir yoksa setri averet dedigimiz seye uymazsan haram olur
Bence tanıdığın bir beyin cerrahına git de sana beyin nakli yapsın. Onu yaparken günah olmaz hem zaruri bir durum
Sen ona saçını kestir, göster o abi dediğin adama saçlarını. başına saçlarına omuzlarında dokunsun, sonrada ben türbanlıyım de, o da benim abim sayılır de😀😀😀
Bu konular çok derin... ama bence sen bayan kuaförüne git...
Hahah sevap olur 😂😂 daha dini bilmeden kapaniyorsunuz sizi gidi türban kafalar kesin suslumansindir. .
Yok artık yaaa şaka mısın kızım. Ne kadar tanisanda yabancı bir adam o, kuzenlerinin yanında da açık durmuyorsundur umarım?
Hep kapaliyim ama abim gibi gordugum birisi illa ben keseyim cok guzelsaclarin var doyo
Yeni kapandim
Yoo vajinal bolgelere de yaptir yaa gunah olmaz nasilsa abin gibi goruyosun.
Göreceli bir kavram bu kesim için karar veremiyosan kendin kesmen için yardımcı olabilirim sacını çok kişiye burada kendi sacını kestirdim
Senin başın değil beynin kapalı hanfendi. Ne için kapandığını bilmeyen hatta bence kapalı bile olmayan sırf polemik için soru soran birisin.
aç tabi bişey olmaz, gereksiz zaten boşuna havasız tutuyorsun saçlarını.
Ya oyle deme temenni acmiycam ki
kuaförde aç diyorum bende
:( :(
öyle diyoruz olmuyor böyle diyoruz olmuyor?
problem ne peki?
Sen onu abin gibi görüyorsun o seni kardeşi gibi görüyor mu acaba bir düşünmek lazım derim ben 😊
Arap cehaleti. Günah deniyor. Ben cahillik olduğunu düşünüyorum. Bir kızın saçından tahrik olan bir kimse daha hiç görmedim.
offfffffffffffff hee günah olur yanarsın. saçma sapan şeyler ya.
Kıldan tahrik olanlar, şaşıyorum size. Emin olun yaratan bunu size ağır şekilde soracaktir.
Ayni sey bayan olan kuafor varken gunah sayilir cunku oda namahrem
Kuaför erkekse kendi gözlerini bağlayıp kesebilir ancak.
Sen neyin ne olduğunu daha bilmiosun niye kapandin a gadasim tabi gunah
kapalıysan bunu bilmen gerek tabiki günah. bayan olan bayan kuaförüne gitsene
Bayan kuaför bul bence.
Tanidik abi illa ben kesicem diyo uzunnnn baya sacim
Peki tsk
Kendin kes makası vur gitsin ✂️✂️✂️
O senin mahremin değilse günah tabiiki.
Tabi ki gösterilebilincekler Kuran'da yazar..
nikah düşen herkese günah. bunu sorman bile hata
Nikah dusuyorsa evet günah olur
istersen baban gibi gör gardaş haram
O kadar bayan kuaförü varken neden erkek?
bayan kuaföre de gidebilirsin ya da kendin kes
bayan hariç nikah düşmeyen hariç kimse kesemez
yok canım ne günahı sevap bile sayılır
Erkek doktora gitmek gibi bişey bu
ne görürse gör nikah düşen biri ise günah.
olur tabiki bayan kuaför yok mu
olur olur zaten görünmüyor evde kendin kes bence
yok o erkek sayılmaz sonucta
Bence çok büyük günah olur.
Sana defil bu soru karşısinda sen azat edildin
Bayanların suyumu çıktı
Niyette sıkıntı yoksa, sorun olmaz sanırım.
yok artık bırakın şu günah işlerini..
bayah kuaföre gideceksin o zaman
evet olur bayan fuaför tercih etmelisin
Evet
Bayan kuoforler var unuttun galiba
Olur
hayır günah degıl
Olur
Namahrem yine
Olmaz
olur
Olabilir
troll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar