
Seiko bilmeyen yoktur herhalde. Japon saati. Bu saat mühendislik harikası. Özellikleri;
*Full titanyum kaplama. Ömür boyu solmaz ve paslanmaz.
*Safir cam. Çizilmez cam.
*39 ülkenin saat dilimi var otomatik olarak öğrenir.
*100 metre kadar su geçirmez.
*Sinyal algılama özelliği var.
*Uçak modu var.
*Takvim var. Takvimini Şubat ayının 2100 yılına kadar kendisi otomatik ayarlar.
*Güneş enerjisinde çalışır. Pili yok ömür boyu çalışır.
*100.000 yıl çalışsa sadece 1 saniye sapması olur.
Saat özellikleri bunlar. Bu kadar özelliği olmasına rağmen saat son derece sade ve gösterişten uzak. İddiadan 7 bin kazandım üzerine 3 bin daha ekleyip alsam mı bu saati güzel mi sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar