Altın değil ki altınlar bile 5.00 6.000 sırf markadan dolayı mı yani?

Altın değil ki altınlar bile 5.00 6.000 sırf markadan dolayı mı yani?

Marka satıyor çoğu firma birde yurt dışı bağlantılı markalar için 10 bin tele artık para değil...350 dolar yani benim taktığım saat 1000 dolar standart bir saat...
1000 ama ne zmaan aldın?
O zman normal
Cevap
2Cevap
asla değmez 10 bin buna bu nedir ya hiçte şık değil
Alma diyorum alıyor bi de o parayı bana ver desem ayıp olur mu
kim alıyor?
Sevgilim
beğenmedim de direkt bence net bi şekilde ifade et bunu çünkü yoksa hiç şık olmayan bir şeye onca para bayılmış olacak
kendi beğendiğin saati göster madem almak istiyor onu alsın yani
Aynen şimdi seçecem bir marka ismi vs var mı aklınızda
var michael kors’a bak en beğendiğim markadır saatte
Calvin ve guess nasıl?
onlarda iyi beğendiğin modeli var ise seçebilirsin
Sence guess mi calvin mi?
guess
Teşekkür ederimm
rica ederim
Gerçek savaroski taşlarından yapılmışsa eder.
Sadece markadan dolayı
Paran yoksa ne diye bu saatlere bakıyosun 😂
Altın varken saçma sapan markalara para vermek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?