hangisi daha iyi sizce? .
sivri üst dudak :


yuvarlak üst dudak :


sivri üst dudak :


yuvarlak üst dudak :






En alttakı en ıyısı. Kız opusmeyı bılıyosa hepsı olabılır bılmeyen olunca dislerımız felan takılıyo romantızmın ıcıne sıcıyo :)
Hiç o ayrıntıya takilmamistim :D yüze göre değişir güzel durması
Yuvarlak ❤❤
Cevap
10Cevap
Bir kız için yuvarlak daha güzel durur gibi geliyo :)
Siz dudakla bu kadar obsesif olmayın la. Yuvarlak ake.
sen hangi kategoriye giriyorsun? ;)
yuvarlak
hoş ;)
benimki şahsen yuvarlak ve memnunum
ben sivri beğeniyorum
En alttaki resim guzel
Seninki en güzeli ne gerek var bu sorulara :)
teşekkürler
Rica ederim öpesim geldi inan bana kaybetme onları :D
Yuvarlak alt dudak cancan.
yuvarlak :-)
yuvarlak :)
Bence yuvarlak
Oral yaparken ikisi de aynı
hepsi güzel
sivri
sivri daha çekici
İkisi de güzel :D
yuvarlak bebeğim
Sivrii
Sonda ki en iyisi.
yuvarlak
Sivri daha iyi
Yuvarlak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar