18 yaşımdayım ama yüzüm erkeksi değil. Ne zaman erkeksileşecek?

Arkadaşlar 18 yaşımdayım ama yüzden minyon gibi görünüyorum. Bu Justin Bieber gibi hani ergenliğe yeni girmiş çocuklar varya öyle bir yüzüm var. Dolayısıyla bendne hoşlanan kızlarda hep küçük çocuklar. İşe girecektim adam kaç yaşındasın dedi dedim 18 adam inanmadı kimlik kartımı gösterinceye kadar. Yüz hatlarım bundan sonra değişecek mi? Sakal ıbrak demeyin sakalım hafiften var. Onun dışında yüz hatlarım değişecek daha erkeksi olacak mı?
18 yaşımdayım ama yüzüm erkeksi değil. Ne zaman erkeksileşecek?
Cevapla