Benim saçlar gördüğünüz gibi çok tül tül. Yani elektrikli. Bulaşık teli gibi duruyor. Buna nasıl bir çözüm bulabiliriz? Bu işlerle ilgilenen güzellik merkezi veya saç bakım merkezi falan var mı İstanbul'da? Normalde düz ama bu elektriklenme çok kötü duruyor. Bir öneriniz var mı veya buna çözüm bulabilecek bir saç bakım merkezi falan var mı istanbulda?Elektriklenen saçlarİste buda yakindan fotograf. Tel tel duruyo sanki yanmiş gibi. Yapisi bu demeyin bebeklik fotograflarima bakiyorum hic boyle degil saclarim. Az dalgali ama düz yani boyle tüllenmiyo ufaklik fotolarimda. Sac bakim merkezleri buna bir çare bulabilir mi? Veya kendim bir mudahale yapabilir miyim?
Elektriklenen saçlara nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Bilmiyordum bende olmadığı için bu durum ama senin için araştırdım yardımcı olmak için . Saçların elektriklenmesini önlemek için nelere dikkat etmeli?
Yıkamadan önce saçlarınızı kökten uca doğru tarayın. Bu sayede saçlarınız daha kolay temizleneceği gibi banyo sonrası daha kolay açılacağı için de kırılıp elektriklenmeyecektir. Her gün yıkamayın. Saçlarınızın daha fazla kuruyup elektriklenmemesi için gün aşırı yıkamak doğru olandır. Kış mevsimindeyse bu süreyi daha da uzatmak gerekir. Şampuanı az miktarda kullanın. Duştan çıkmadan evvel saçlarınızı soğuk suyla şoklamanız elektriklenmesine engel olacaktır. Yıkama sonrası saçlarınıza havluyu sürte sürte kurulamayın. Çünkü bu hareket elektriklenmeye davetiye çıkartır. Ayrıca ıslak saç çok hassastır. Hemen kırılır. Metal fırçalar kullanmaktan kaçının. Bunların yerine doğal kıllı fırçalar ve ahşap taraklardan yararlanın. Sık dişli taraklarınızı geniş dişli taraklarla değiştirin. Düzleştirici kullanıyorsanız saçlarınızı maksimum sıcaklıkta bir kerede düzleştirin. Düzleştiriciyle saçlarınızı tekrar tekrar temas ettirmeyin. Düzleştirme işlemi öncesi koruyucu ürün sürmeyi de unutmayın. Kullandığınız saç şekillendiriciler alkol içermemelidir. Saçlarınızı doğu şekilde nemlendirirseniz saçlar havadaki nemi içine çekmeyeceği için elektriklenmez. Haftada bir kez saçlarınıza bakım yapın. Saçlarınızın nem ihtiyacını karşılayın. Beslenen, nem açığı kapanan saç elektriklenip kabarmaz.
Elektriklenen saçlara evde yapılabilecek maskeler;
2 yumurta sarısıyla yarım çay bardağı zeytinyağını karıştırıp saçlarınıza uygulayın. 15–20 dakika bekledikten sonra yıkayın.1 yemek kaşığı bal ile 1 çay bardağı sütü karıştırıp saç derinize sürün. Yarım saat bekledikten sonra yıkayın.
Ayrıca 1 litre suyla karıştıracağınız 1 yemek kaşığı balı her banyo sonrası saçlarınızı durulamak için kullanmanız saçlarınızı nem açığına karşı korur.
İnan kadinlar bunun cozumunu yillardir ariyor tek yapabilecegin sey sac serumu kullanmak anti frizz yazar uzerinde cogunun ama oda sacini cabuk yaglandirir hergun yikamak zorunda kalirsin hergun yikarsanda sacin nemini kaybeder nemsizlikten yine kabarir ne cektik beee
Benin saçlarım da aynı senin gibi ben kendi haline birakiyom kuruyor şampuan hedeRN sordirs ismi her neyse mal gibi oldu ama işte yaramıyor ama benim saçın on tarafı böyle tüy gibi arkası düz artık sıfıra vuracam o derece
Benim sacımda seninki gibi tabi benimk dahai kivircik a bide uzun köpuk sac kremi banyodaki ozellikle ise yaramıyor bende cozumu bulamadim ancak kestirince biraz kendine geliyor bide dax var sari renk oluyir eline yapışan bisey onu kullaniyorum onun biraz faydası var
Loreal elseve mucizevi bakim yagi - sari kapakli olan.. Denizden ciktiginda bile dus almadan sür yumusacik olur saclarin.. Ve kabarmayi elektriklenmeyi buyuk olcude azaltir. Yaglanma da yapmiyor.. Bir ya da iki damla alsan yeter..
Şampuan elidorun turuncu şiselisi evde nerdeyse butun markalarin sampuani var ama bana en iyi gelen elidorun o turuncu sisesi oluyo fon cekiyorun dustan sonra yani 2 veya 3 gunde bir ama yakmiyorum su iciyorum beslenme normal ne gelirse yiyorum iste
Şampuan iyi geliyosa devam et, yoksa Down Under Naturals Nude şampuan öneririm. Nemli olması için ıslak bırakmanı söylemişler, bir saç böyle nemlenmez, sadece hastalanır. Duştan sonra köklerini iyice kurutmalısın ki saç derin üşütüp, hastalanıp, nezle olmasın. Duştan sonra, iyice kuruttuktan sonra bir iki damla elinle ovup saçına sürebilirsin istediğin doğal yağlardan birini; Argan yağı, zeytinyağı, vs.. Sadece 1-2 damla avucuna döküp, elinle ovup, saçına sürmen yeterli, fazlası yağlandırır.
Fön çekme konusu gereksiz, kurut yeter.
Sebze ağırlıklı ve besin değeri yüksek bir beslenme düzenin olmalı. Bol su içmeli, zeytinyağlı şeyler yemelisin.
Uyku düzenin de önemli.
Saçlarının sağlıksız görünümü kansızlıktan da olabilir, bir dahiliye uzmanına görünmen gerek. Sadece saçlarından bir sürü sağlıkla ilgili konu çıkabilir.
Saclarin yipranmis. Radikal olcak ama 3 vurdur saclarini. Alpecin coffein shaampuani var onunla yika haftada bir kez bephanten ve zeytinyagi karisimi kullan saglikli sac istiyorsan fon den uzak dur ya da cok iyi koruyucu ve guzel bir fircayla dene fonu. Bol bol pirinc tuket ve soja ic biotin haplarida bulana bilirsin. Cokta kafana takma koku sende sonucta :)
head&shoulders şampuanı ayrı saç kremini ayrı al o zaten yumuşatıyo sonra çıkınca saçını kurutunca Schwarzkopf Got2B Smooth diye bir losyon al elektriklenme falan kalmayacak bana dua etcen ;)
Sac kremi kullanman gerek. Hem yikarken hemde yikama sonrası. Eger parlak durmasini istiyosam sac yagi alabilirsin. Pantenein falan var is gorur. Ama cok surme yagli durur. Sac olarsk da elidordan memnunum ben
Sac kremi dışında sac bakım maskeleri var istersen onlardan kullan nemlendirir saçı yumuşacık oluyo 😊 çok sıcak suyla yıkama , ılık suyla yıka saclarını. bir de tarıyormusun ondandır diye düşünüyorum?
Elidorun elektriklenmeyi önleyici ve dış etkenlere koruyucu mavi bir kremi var. Ben çok memnunum. Ama saç boylarına uygulanan bir krem bu. Erkekler için uygun mu bilmiyorum. Yani diplere bulaştırmamalısın.
Asiri yipranmis gibi kank fon cekme ya da duzlestirici kullanma dus sonrasi pantenin dus sonrasi birseyi var ince uzun ondan al nemlendiriyo saci badem yagida kullanabilirsin ayni problem bendede var
Kullanilmamis bir dis fircasina saç sprayi sıkıp saçlarına surersen, hep elektriklenmesi, hem sert olmasını ve de yaglanmasini engellemis olursun. En bilindik yöntem budur, umarım işine yarar :)
Hacı bepanthen ampul bemiks ampul badem yağı susam yağı haftada 1 kez sür ampullerden 1 er tane yağlardan 1 tatlı kaşığı en az 2 saat beklesin o düzelir bide krem kullanabilir ama saç kremini diplere değil uçlara sürecen yoksa dökülür.
Güzellik ve saç bakım merkezlerine gitme derim elini ver kolunu kapiyolar birakmiyolar saç kremi kullan haftada birkezde saç bakım yağı kullanabilirsin aktarlarda var orijinal al ama yağı sur bone geçir bir saat bekle yıka harika olur;)
Gunluk duş al. Kremsiz bir şampuan, saç kremi ve bir aktardan saç bakim yag karisimi. Şampuan olarak da adini unuttum ya... Biraz arastirayim bulursam yazacagim.
Sacin kisa aslinda gunluk en azindan sacini yikaman zor degil ki. bir kere sampuanlasan zaten sacin sakinlesecektir. Internetten saclari sakinlestirici formullere sampuanlara bakabilirsin. Benim de elektriklenirdi saclarim. Simdi iyiler.
evet hep kabarık elliyorum hemen dikiliyor saçlar falan sonra gittim elsevenin elektriklenme karşıtı şampuanını aldım hala kullanıyorum elekktriklenme yok şimdi
Pantene ya da Elseve hangisini tercih edersen artık. Saç serumları oluyor. Nemli saça uygularsan hem saçını yumuşatıyor hem de elektriklenmesini önlüyor.
saçlarını fön çekerek düzleştirdiğin için öyle duruyo normalde olmaması lazım profesyonel bir yardım alırsan düzelir. marketlerde satılan saç bakım kremleri fön suyu vs hiçbiri işe yaramaz doğru fön nasıl çekilir onu öğrenmen lazım
Saçların büyük ihtimal kabarık. Saçın kuruyken saçını tararsan elektriklenir. Şampuandan sonra saç dibine gelmeyecek (!) şekilde krem sür. Saçını sadece havluyla kurut ve serbest bırak.
Gratiste ısıya karşı koruyucu sprey var argan yagli kapagi fistik yesili. Ondan kullan elektriklenmeye de iyi geliyor. Ama kesin çözüm istiyorsan kestir saçlarını yeniden uzasin
Kestirdiğin halde aynı mi 😊 o zaman sıcak bakım yağı kullanacaksin bir de durulanmayan krem kullanacaksin saçların açık renk sanırım kahverengi ve sarı en çok yıpranan saç rengidir.
Anlıyorum o sorun bende de var ışte her gün saçlarımı yikamaktan kurumaaya başladı sıcak yağ bakımı yapıyorum düzenli olarak bir de wella sp profesyonel şampuan kullanıyorum saç kremi olarak da orofluido. Duştan sonra da artan yağlı sprey. Biraz düzelme oldu
Sacinin yapisiyla alakali genetik bence o yuzden duzlestir fön falan cek :D e hergunde onla ugrasilmaz ama bakim merkezinede gitsen iki gun sonra gene oyle olur, boyle kalsin cokta kötü durmuyor
En İyi Cevaplar