Annemin saçını boyarken elime ve tırnağım boya oldu. Ellerim geçti ama Tırnak kaldı. 3 gün oldu hala geçmedi. Nasıl geçicek of?


Annemin saçını boyarken elime ve tırnağım boya oldu. Ellerim geçti ama Tırnak kaldı. 3 gün oldu hala geçmedi . Nasıl geçicek of?

Annemin saçını boyarken elime ve tırnağım boya oldu. Ellerim geçti ama Tırnak kaldı. 3 gün oldu hala geçmedi. Nasıl geçicek of?
Annemin saçını boyarken elime ve tırnağım boya oldu. Ellerim geçti ama Tırnak kaldı. 3 gün oldu hala geçmedi. Nasıl geçicek of?
Cevapla