
Annemin saçını boyarken elime ve tırnağım boya oldu. Ellerim geçti ama Tırnak kaldı. 3 gün oldu hala geçmedi. Nasıl geçicek of?

uzayacak kesecen uzayacak kesecen uzayacak kesecen bitecek
Külle geçiyor boya elini külle yıkaman lazım
Tahriş etmez dimi
Cevap
6Cevap
O biraz zor geçiyor ya. Bana da olmuştu.
Ne zaman mesela 😀
Koyu renkli oje sür güzel olur.
eldiven çok önemli bir buluş :P
O uzamadan gecmez
Sürekli oje sür esetonla çıkar geçer
Aseton dene bakalm
Üzerine oje sür:D
Saf tunerle gecera
tavan güzelmiş
Tiner sür
Oje sür üstüne
Tinerle
zamanla geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar