LÜTFEN beni anlayın !! Sıcaktan patlıyorum hangi kesimi yapayım? Çok terliyorum ve çok sıcak 1. Kahkulsuz

I
2. normal

3. Bağlanacak şekilde


2. normal

3. Bağlanacak şekilde




Yaz dönemi 2. Modeli ense çok kısa halde uyguluyoruz genelde. Şu sıra ense yi kulak hizasına kadar makina ile kesmemi isteyenlarin sayısı artıyor.
cok iyi teşekkür ederim
bağlanacak şekilde yap :) enseye gelen her şaç daha da terletir
Evet öyle ama küt kadar kisaltiyolar yani öyle yaparsa hep bağlı kalacak?
o zaman 1
iki de ense toplanmazsa terletir
Enseyi azcık kazımak
o zman olabilir, arkası bombeli bir kesim olur
Çok teşekkür ederim
Cevap
7Cevap
Senin sac zaten kisa degil mi kütten de kisa demissin diger sorularda
Uzadı
Rahat etmek istiyorsan 3
Off hemde nasıl
Ense tirasi yaptir yeter.
Ee sonra gulsunler demi
Sevap point kazanirsin iste
Jajajajajajjajajajjajaja
Bence 1 Numaranin az daha kisasi
Teşekkürler yardımcı oldugunuz icin
3 iyidir
Saoll
3 iyidir :D
Bende öyle düşünmüştüm
Rihanna gibi kestir
Ee yoh artık
Bence güzel
T,,
2 numara güzel
Cok terletir
oda toplanır gibi duruo
Gayet guzel
Hangisi
3 bence
Bende öyle düşündüm
Hem baglarsin guzel olur. Sana cok yakisacaktir
Teşekkür ederim
Rica ederim. Mesaj atsam cevap verir misiniz?
Amaç
Seviyeli arkadas olmak
2 daha iyi.
Teşekkürler
Anladim
Sevindim
2. Bence
2 güzel
Saol :D
2 numara iii
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar