Düzleştirici ya da maşa haftada üç dört kez kullanıyorum. Saçları ısıdan için korumak çeşitli bakım ve güzelleştirici kremler kullanıyorum ama yeni önerileri de denemek isterim. Var mı bana tavsiyeleriniz?

Düzleştirici ya da maşa haftada üç dört kez kullanıyorum. Saçları ısıdan için korumak çeşitli bakım ve güzelleştirici kremler kullanıyorum ama yeni önerileri de denemek isterim. Var mı bana tavsiyeleriniz?

Saçıma düzleştirici, maşa yok denilecek kadar az sürüyorum. Düğünden düğüne sürüyorum diyebilirim. Hatta herkesin düğününde sürmüyorum bile. Çok yakın akrabam olursa kuaföre gidip saçlarımı yaptırıyorum. Saçlarım düz. Saçımı çok acil bir işim yoksa kurutmuyorum bile.
Cevap
3Cevap
Saç şekillendirici ürünleri kullanmıyorum güneşte dışarı çıkmıyorum
Saç kremi kullanıyorum
Isıdan koruyucu spreyler kullanıyorum ama işe yarıyor mu bilmiyorum
Ben düzleştirici kullanmayı bıraktım artık. Doğal halini kullanıyorum.
Düzleştiricinin etrafına aleminyum folyo sarabilirsiniz cidden saçın yanmasını engelliyor
Isı neredeyse hiç kullanmıyorum
Isı koruyucu spreyler
Sprey
Hiç bir şey
Bere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?