Arkadaşlar ben geçen yıl saçıma oksijen suyu sürdüm. O zamanlar güzeldi ama şimdi dip boyam gelmiş gibi duruyor. Sizce ne yapmalıyım?

Kestireyim mi yoksa böyle bırakayım uzasın mı? şu an belimin biraz daha üstünde
Arkadaşlar ben geçen yıl saçıma oksijen suyu sürdüm. O zamanlar güzeldi ama şimdi dip boyam gelmiş gibi duruyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla