Bu tarz saçları nasıl buluyorsunuz? Sizce uzun saç mı kısa saç mı?






Yüz hatları güzel olanlara kısa saç çok yakışıyor yani yüzünü ön plana çıkarıyor. Ama kemerli burun, ince dudak vs biraz daha kötü yüz hatlarına uzun saç daha çok yakışıyor, kamufle ediyor.
aklıma bu kız geldı i.ytimg.com/vi/VPadbsQHH1U/maxresdefault.jpg :D
👍👍👍👍👍👍
1 fotodaki saç 10 numara ama azıcık daha yanları uzun arkasını da bob yaptır of 10 numara olursun benim görüsüm ( bir kuafor ) gözüyle :)
En sevmediğim saç şeklidir bir kızda. Saç dediğin beline kadar uzun olacak ve bakımlı olacak.
Cevap
24Cevap
Bence çok hos. Hele bır de yuvarlak gozlukler yuksek bel pantalon kısa tsort muthıs oluyor
Kesinlikleee😍
Yakışıyorsa kesinlikle kısa en güzeli, en seksisi, en sevimlisi, en sempatiği ☺ ☺
Kütü tercih ederim ama bu saçlar surat ifadesi masum olan kızlara çok yakışıyor bence
Uzun saç daha çekici bana göre
Yinede kimisine kısa saç daha çok yakışıyor :)
her 10 kisiden 8inde bu sac modeli var bence cok rahatsiz etmeye basladi :(
Yakışına yakışır mesela bu kıza da tatlı durmuş. Ama ben yapsam... Allah sakınsınç
Yüz ufak ise bu tarz kısa saç çok yakışıyor ama ben uzun saçı hep tercih ederim.
Çok güzelsin yakışmış tabiki kısa saç minyon gösterir..
Bu kıza yakışmış ama herkese yakışmıyor moron gibi göstermesi olası ihtimal
Daima uzun saç. Ama bazılarına kısa saç çok yakışıyor
Kısa, kız denildiğinde akla uzun saç gelir, uzun olmalı kız saçı.
Kiz dediğin uzun saçlı olur adi üstünde kız.
ama mathilda gibi yakisacaksa kestirin
Bubtur saçlar bana gire tarz benim model de buna benziyor uzun saçlar süpürge gibi duruyor bana gore
Kahkul olmasa biraz daha sevimli olacak. Amelie türü olsa :)
Kisiye gore degisir herkese yakismayabilir
normalde sevmem ama sana yakışmış
küt iyi hos ama ne bıleyım uzun sac yakısır kadına
İğrenç ötesi ya valla
kısa sac candır uzun hiç sevmem
Yakışan insan çok nadir
Uzun saç bir başka ya
Eskiden öyleydi taa kii herkesin saçları beline gelene kadar 😒
beğeniyorum ve kullanıyorum.
Kabarık saçta kotu duran bir model
Yakışana çok güzel duruyo bence
Abiii bayıldım yaaaaa
Ayyy tesekkurlerr
Yakisanda guzel duruyo bana yakismiyo ama 😒
Hic sevmem uzun daha seksi
Küçük yüzlü kızlara yakışır
Nedense ben begeniyorum o sac tarzinii
Yakışmamış. Sana oturmamış
örnek kız işte evlenme sebebi direk.)
yakışana çok iyi oluyor
böyle itici çirkin duruyor uzun saç iyi.
Hos👍👍
çok çok çok hoş
Sevmiyorum
Begeniyorum
kısa. Daha kadınsı
güzell
ovv tarzın çok hoş
güzel bence :D
Uzun ve dalgalı.
Çirkin
Ben bayıldım yalnız
Uzun saç iyidir.
Çoğuna yakışmaz
iğrenç
herkese yakışmıyor
begemiyorùùmm
Kisa
Kısa saç sevmiyorum
güzel
Güzell
beğenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar