Güncellemeler
+1 yıl
bide tarkan gibiyim ya ortası cıkmıyor atıl kurt diyesim var

senin yine iyi benim çene ve boyun kısmı siyah yanaklar ve bıyık kumral çenede de biraz kızıllık var :D
Guzel ya seviyorum böyle şeyleri, dayımın da sakalları turuncu çıkıyor. Çok seker duruyo sjshsh
Cevap
4Cevap
Bence o kadar sırıtmıyor. Boyarsan tuhaf durur ama
Küçükken sarışınmışım mod on :D
ben seni böylede severim :d
Hahaah :))
bence kötü gözükmüyor Dostum^^
Bıyıkları kes bence.
yok gıbı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar