3 kez baglayinca sıkı, 2 kez bağlayinca gevşek bu lastik saç tokalari, sizinde öyle oluyor demi kızlar?
Maksat muhabbet :D
Maksat muhabbet :D
Valla doğru diyosun :D
Arada bir saçlarımı topluyorum çok nadirde olsa topluyorum mecbur :D
Ahhahah bunuda duydum ya bir erkekten :D
valla utanılacak veyahutta gülünecek bir şey olarak görmüyorum bunu :D
Hayır. elbette utanilacak bişey değil ama kabup et bu durum 1000 de 1.
Marjinal olmak böyle bir şey. iyi yanlarıda var kötü yanlarıda :D Kabul ediyorum. 1000de 1 hatta 100000de bir. Diğer bonusların saçları hep sert. Benim saçlarım yumuşacık, pamuk gibi. Sevdikce sevesi geliyor insanın
Hahahaha bir firt versene azcik sevim
mmm şeey noodle ısmarlarsan olabiliir
Bende cook severim noodle ya :D uzun zamandır yemedim. ama sana uzakim :(
Kızarmış olursa, dünyanın her yerine gidebilirim bu lezzet için :) Nerede oturuyosun bilmiyorum ama ayın 30 u ve 1 i arası Antalya'da olmam gerekiyor :/
Kanada'da yaşıyorum. gel Noodle ismarlicam gel
Vize için inviteye ihtiyacım var. Halledersen kasım ayında işim bitiyor. 1 aylık boşluğum var, bu boşluğumu yurt dışında değerlendiricem. Fark etmez benim için, ha kanada, ha ingiltere :D
O zaman ingiltereye git. hıh trip yaptım.
Kim sevecek benim koca kafa mı :(
O zaman niye fark etmez diyosun. git bul birini bonus kafani sevdirecek :(
Planımda seyahat var. Neresi olduğu daha belli değiil işte. -.-
:D tamam tamam sevicem kafani
Sen vize işlemlerinden haberdar et :D avrupa vatandaşlığımda var.
Gevşek faln diyince konuyu erkeklere baglayacagini sandim
Ne münasebet!
aynen ya :D:D cok sıkı olunca başım ağrıyor bol oluncada saçım bozuluyor
Valla bende de baş ağrısı yapıyor
Hayatimda baska hic biseyden o kadar nefret rtmedim
Bende bende
Cevap
3Cevap
İbretlik tespit bir çözüm bulsun suna İsviçreli bilim adamları sacimi kalemle topladim bu iste sırf bu yüzden :)
Ahh ahh bu beni çok uzuyor malesef 😛
Hepimizi üzüyor :(
Evet ya bunun bir çözümü bulunamadi yani :D
Aynen kiz :D
En iyisi çorabın üst lastiği 😃
En sinir olduğum olay ya
Gevşek kalsın bırak :D
Ikide bir tekrar toplamak zorunda kalıyoruzz ama
olsun :D sıkı olunca canım yanıyor :D
baglamayalı uzun zaman oldu sjxndk
zaten beli saçların kısa bayağı.
aynen asdfghjklsdfghj
aynen ya bir ortası yok :D
Onlar bile dalga geciyor
Lastıkle ısım olmaz anlamam
Don lastiği kullan amca
Sensin amca.
:D:D:D ama güldüm yoruma don lastiğine
Off evet :/
evet
Evet hakan abi :)
eşitiz abi degilim :ı
tamam değilsin. sakin ol.
yaşıtlarımla hiç iyi anlaşamıyorum nalet olsun ^^
Iyy evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar