https://yadi.sk/i/Kx3wRuEsfny7G
Beyler sizce hangi ayakkabı modeli daha seksi ve kışkırtıcı [Resimli] ?
https://yadi.sk/i/Kx3wRuEsfny7G
lh4.googleusercontent.com/.../HJFkKxx5tJam5zsT8tdsDlrWReEBhxpNalWyocMfEKt9Am8U0-w0Jkq59qkokqEa44AhB142W5oizOLRUddq6e4FjZgvWuM0x-rTxqLUdmoDKVZSVssc=w414-h355-nc
lh4.googleusercontent.com/.../2B-nsOb0qCNuy9OkewyGUkN5i8rKCtPdjq7mqQJoEWHbPAkNI_MK2Oe2NgIcbF8dCt52gt6ywYdRxieBwNwv-YEZvDbMCuvWRRV7h7knJ37FgY1ZE6_iwTrICSw255lCmYSSNL-Eehbj5A=w450-h305-nc
yakışır sana.
Hiç haz amadım. Sanırım senin tarzın böyle bişey :D
haz almanı beklemedim zaten:) Hayır bilemedin.
Bildim bildim. Baksana nelerle ilgileniyosun :D:D:D
25.media.tumblr.com/...m7mfdlMn7F1rzm70lo1_500.jpg
Ben genelde bu tarz giyiyorum beyler nasil shhsjsjhhs
36.media.tumblr.com/...m2krowyPCG1r5cupeo1_500.png
www.evlilikstyle.com/.../...i-ayakkabi-modeli1.png
Sonuncusu guzelmis :)
Simens abla gitti ama tarzim dediklerinden sonuncusunu bende begendim :)
Pek civili degil digerleri gibi :)
1960 larin aykiri tarz modeli New Age :)
fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/.../...591155_n.jpg
5 numarayı giy ne istersen yap bana ondan sonra :) ama sonum bu amca gibi de olmasın ahahaha
Tamam sende sus
Aslında hiçbiri bana göre güzel değil ama ayak ince ve güzelse 3 numara hoş olabilir..
Hımm teşekkürler:)
Cevap
201Cevap
Ayağı koruması için giydiğimiz ayakkabılara yüklenen anlamlara bakar mısınız...
Herkes güzel ve şık giyinmek ister ama "kışkırtıcı" ne demek ya?
Sonra niye bize laf atıyorlar? Yok kadın olmak çok zor.. Yok adam olun...
Önce sen bir insan ol be...
Tatlım ayakkabı gerçekten önemli bazıları da erkekleri çok etkiliyor buna bizzat şahit oldum. O an anladım ki erkekler için bunlar sıradan birşey degil anlatabiliyor muyum. Bence sende sor soruştur böyle şeyleri araştır. :))
Hepsinde parmaklar açık ve kötü görünüyo aralarından sadece 16 idare eder diğerlerini hiç beğenmedim.
Ayakkabının güzellik katması için ayakların güzel olması gerekir.
Ayakkabının seksilikle bağlantısı olduğunu düşünmüyorum.
Düşüncelerinize bakılırsa sanırım sizin hiç erkek arkadaşınız olmadı :)
Nedir seni böyle düşündüren? :) Konu ayakkabıdan buraya nasıl geldi. Ben hiç bir zaman seksi ve kışkırtıcı görünme çabasında olmadım seksilik ayakkabıyla olmaz. Olmamda zaten. Edepliyim çok şükür erkekleri seksi görünüp kışkırtmak hiç istemem.
Benim bu düşüncelerimin de özel hayatımla bir ilgisi yok.
Sevgilim oldu ama seksiliği hiç konu edinmedim kendime. Kışkırtıcılığımı ya da bu çabaları sadece eşime harcarım ben.
Ayakkabi deyip gecmeyin ama. Nasil ki sac bakimi, makyaj, guzel giyinmek insanlar uzerinde etki birakirsa ayakkabi da oyledir tatlim. Bir erkege nasilim diye sordugumda giyim ve makyajimdan sonra en cok ayakkabilarima dikkat ettigini gordum. Ozellikle topuklu olmasi onlar icin daha anlamli oluyor. Sanirim bunu hic fark etmediniz :))
bence ayakkabının güzel olmasından ziyade ayaklar güzel olmalı bu modellerin hepsinin önü açık pedikürsüz çirkin bir ayağa hiçbiri yakışmaz
Onda problem yok tatlım, bakımlıyım ben:)
senin için konuşmadım genelleme yaptım :)
İyi bakalım
ayakkabıdan tahrik olan erkek de varsa su damacanasının başına gelenlere falan çok şaşırmamak lazım bence ayakkabı ya ayakkabı alt tarafı
Alt tarafı bir ayakkabı olsayı o kadar çeşit de olmazdı tatlım. Bakış açını değiştirmen gerekiyor:)
Güzel olabilirler fakat hiç biri "seksi" değil..
Seksi ayakkabı böyle olmaz.. Daha vahşi bişeyler olmalı..
Yuh yaaa ormanda aslan mı arıyonuz yha :D
Sen öyle san :D
Haklısın özür :D
Tahrik etmediler beni. Önemli olan karşımdaki insan,
kız çirkinse ayakkabı kurtarmaz, sonuçta ayakkabıile ilişkiye girmiyicem
Tamam sen sus
3 numara da cok guzel ama o da pek kullanisli degil yha :(
5-10-16 ilk gözüme çarpanlar ama ufff hepsi harika yaa günlük giyebilsem alırdım varya çok güzeller bakınca bile içim açıldı resmen :D
İşte sonunda zevklerden anlayan biri çıktı. Bende hepsini çok begendim 10 16 5 11 hepsi dehşet ama bitanesini alabilirim :D
işte hepsi güzel olunca böle kararsız oluyoz ya offf ama çok şirinler hepsi bizim olsun :D karar veremedin mi hala
Hala kararsizim ama 5 12 ve 16 favorim :) sen en cok hangisini begendin?
Canim o dedigin üçü cok güzel gercekten elimde olsa üçünü birden alirdim :D
Çok para ama yhaa :D
Renginden dolayi kesinlikle 4 numara!
Model olarakta zaten fantezi kiyafetler ve aksesuarlarin satildigi sitelerde de cok sıklıkla olan 10 numara 💐👍
Ama 4 pek kullanışlı degil :(
Onun rengi yeter👍
Hımm mor renk erkeklerce seviliyor galiba :)
diğerlerini pek bilmem ama ben tam bir MOR aşığıyım diyebilirim sana 👍 😎
Anladım tatlım :D
KuruBaklava olunca bu, "TATLIM, ŞEKERİM" kelimeleri samimiyet göstergesimi ayırt edemiyorum ya laaa 😎
Alisin bana ben boyleyim bebegim :)
Alışmış kudurmuştan beterdir derler alışırız yani 😎
Ne alaka koca sakal ;)
Alış dedin diye dedim di :)
Ama hic de yerinde olmadi cicim :)
Tutturamadim dedene :(
Evet malesef öyle oldu :D
Birde yazabilseymişim, desene olacak dede ne yaa :D
Harbiden dede ne :D:D:D
Diyememisim işte😎
neyi diyemedin :D:D:D
Rengi ve modeli olarak 4 numara en en seksi ve kışkırtıcı işte😎👍
Çok teşekkür ederiz :D
Ama hepsi açık? :/
Sürekli bakimliysan 2 numara;degilse 12... önü kapalı üçgen sekilli olanlar benim favorimdir :)
Bakımlıyım evet hepsi güzel aslında ama bir tanesinde karar kılıp tarzımı değiştircem. :))
Günlük zor bunlar baya;ayak tipi de önemli, guzel ayaklarin varsa hersey gider valla :)
O kadar ince hesap yapmadım valla :D
Hepsinin tarzi ayni gibi geldi ama 2 haric. Ama en begendigim 14 erkek arkadaslarimiz ne der bilemem :)
Yorumlara bakilirsa seviyorlar :)
Bir fetişist olarak emin bir şekilde söyleyebilirm ki en aşağıda sağdaki siyah model çok iyi gerçekten :)
16 yı kastediyorsun sanırım :d
O kadar dikkat çekici ve güzelki oradaki rakamı bile görmedim :) Evet
Artık hiç birini göremiycez link silinmiş yenisini yükleyeyim bari :D
https://i.hizliresim.com/GvJ5d7.jpg
Bu resim kaybolmaz :)
Yenisini yükledim tatlım :)
16 16 Tapılır çok güzel gerçektn. Zaten bilgisayarıma indirdim kaybedersen atarım :)
Yandex yaptım artık ömürlük oldu :D
Kızın ayağı çok zarif zaten o ayak akıllardan silinmez ömürlük bneim için :)
Zor beğenen biri olduğumdan olsa gerek maalesef hiçbiri diyorum.
Sağol yine de zahmet edip HİÇBİRİ yazmışşsın :d
Alcam birini hiç merak etme :D
Yolluycam ama çok istek gelirse :D
REsim yolla anlamında:)
Beylere sormussun ama ben de cevaplayim :) 10 ve 16 klas
Tsk ederim tatlim en favorin hangisi peki :)
Rica ederim, 16 daha havali :)
Tesekkurler tatlim ikiside cok guzel dimi :)
Evet cok guzel ya:)
6,9,11,12,14,15,16 numaraları beğendim oha amma çok model beğenmişim :D
Evet hepsi cok suzeller dime ama :)
10 ve 14 kırmızı olmalı ama :)
bunlar giymelik değil bakmalık sanırsam :P
Neden? Paran varsa giyersin de :D
Parayla alakası yok. çok yüksek topuklar ve modeller günlük kullanıma uygun değil bence :)
Zaten pazara gidemezsin onla. Özel günler ve partiler için ideal ama bazıları ben günlük de giyerim :D
ayakkabının seksi ve kışkırtıcı olanı da mı varmış?
çok cahil kalmışım bu konuda :s
Evetttttttttttttt :D
1.2.16.9 modeller çok şık ama aralarında en çok 2 . modeli beğendim
Bende 1. begendim ama çogu 4 diyor
Çok teşekkür ederim. Size tavsiyem profil resminizi değiştirin çok itici!
ulan iç çamaşırını sütyenı anlarımda
ayakkabıdan azanlardamı var ya
Erkek milletine söyle onu :D
aga bunlar ne ya başka model bulamadınmı...15 numaranın sade siyahı falan varsa olur
16 10 hepsi dehşet :)
Çok etkileyici bence :D
Ondan sordum ya işte :D
3 tabikide :) çok etkileyici ama seksi olmayı düşünen bir hatun ayakkabıya bakmaya grek bıraktırmaz gibi geliyor bana :D
Dis guzellik onemli tatlim. Ayaklarda bunun bir parcasi :)
Offf anlamadin sen yha :(
Belkide oyle :)
ayakkabinin tipi rengi erkeklerin pek dikkatini cekmez , topuklu kici guzel ve dik gosterdigi icin severler, onun disinda cok ilgilenmeyiz ayakkabi rengi tipi vs
Sen öyle san. :))
bir topuklu ayakkabının erkeği tahrik edebilmesi için o erkeğin ayak fetişi olması lazım. biz normal erkekler topukludan tahrik olmuyoruz. meme falan dersen o ayrı
Tahrik eder mi diye sormadim sekerim :)
topuklu topukludur ya sonuçta erkeğiz yani. kafamız çok çalışmaz öyle şeylere. bizi bişey sanmayın o kadar
Tahrik olun diye sormadim zaten :)
tahriğe taktın sende ha. diyorum ki kışkırtıcı veya seksi açıdan da o kadar ince düşünmeye gerek yok.
Hee yani git babet mi giy diyorsun :)
topuklu da giyebilirsin tabiki de yok burası şöyle olsun yok şurasında böyle bir detayı olsun gibisinden şeylere gerek yok. her şeyi geç sen kendine yakıştırdıysan olay zaten bitmiştir
Hayir ya cevre de onemli. Sonucta toplumun icinde yaziyoruz. Onlarin genel olarak begenisi de onemli ;)
şahsen topukluyu severim çünkü daha dişi. babeti de daha salaş giyindiğinde giyersin
Ay igrencsin salas asla giymem :)
benim niye iğrencim ya allah allah kıza bak deli midir nedir
Cok igrec cumle kurdun ama :)
salaş, yaz mevsiminin o sıcağında mecburen giyiliyor ama
Ama cok kotu bir tarif :)
kadın değil erkeğim olsun o kadar:)
O ne demek şimdi :D
yani modayla falan pek alakam yok diyorum ondan öyle bir tanım yapmış olabilirim:)
Senin hiç kız arkadaşın olmadı galiba :D
hahah ne alaka yahu ben bilmek zorunda mıyım sizin ne tür giyindiğiniz:)
Çoraplarda dantelliye zaafimo olduğu gibi tokalı ve desenle delikli ayakkabı modellerine de zaafim var 3,5,10,15 diyorum ama burada kadının kendisi cazibesi ve ayakları parmakları da çok etkili 😎😎😉😊
Vay bee millet nelere dikkat ediyo. Bide seksi ayakkabı mı olur diyenler var işte :D
Var iste bak ben diyorum 😃
hadi ordan :D
Senin zevkin ne peki giyince bir resim at daa görek 😃😃
Olmaz dalga konusu yaparsınız :D
Bana özelden at o zaman ayaklarını parmaklarını. merak ettim bak şimdi bide ayakkabı içinde göreyim bir 😎☺😘😉😊
Oldu başkaaaaaaa :D
1 2 3 4 berbat diğerleri güzel bey değilim ama cevaplamak istedim
Teşekkürler canım. Ama 1. yakından gördüm özellikle metal topuk kısmı harika rengi de öyle görüldüğü gibi degil :)
Sondaki güzel de bunların hiçbiri seksi ve kışkırtıcı gelmedi bana.
Sen goster bakalım nasıl seksı ve kıskırtıcı oluyormus :)
8 numara çok güzel.
guzeladimlar. com/urun/puskullu-maskot-keten-spor-ayakkabi-lacivert
birde bu ayakkabıya bir bak.
ayakkabıdan etkilenecek kadar düşmemişizdir inşallah :D
Ayaklarımdan etkilen demiyorum hangisi daha güzel şeklinde tavsiye sordum sadece
Beyaz tenli olanlara krem tenli ayakkabılar çok fena yakışıyor ya bir de sarışınsa tamamdır. :)
:)))
Kadının ayakkabılarına hiç bakmam üst tarafla ilgileniyorum daha çok :)
Biraz dürüst olsanız ölür müsünüz :)
Hıhı öylesin!
12 daha iyi ya parmaklar dışarda olan ayakkabılar pek hoş olmuyor bence :)
Korkularin mi var tatlim :)
2, 3 , 4 haric hepsini istiyorum hapsini hapsiniiiiii
Demi çok tatlılar bende bayıldım yha :)
Dişiligini değil, kişiligini sergileyenler ilgimi çekiyor.
Aferim o zaman ayak uçlarına bakarak yürü!
Kişilik değerlidir.
Yere düşmez.
O yüzden yerde aramam onu
Çok banalsın
Ölçütün, ölçüm değildir.
kışkırtıcılığını bilmemde 7 ile 14 göze güzel geliyor
ya 6. resim :D
idare eder giyildiğin elbiseye bağlı :)
Sağolasın:)
14 yıllık uzman ayak fetişistiyim. 2,9 he bir de başka renk versiyonu olursa 13
<3
Tamam konuyu başka yöne çekmeyelim:)
ayakkabının kışkırtıcısı dersen bu girer devreye ama kusura bakma :)
Bakarım işte. Aklınız hep kötü yöne çalışıyo ondan AB'nin gerisindeyiz hep :D:D
ayak fetişizmi sadece seks değildir. aklı kötü yönde çalıştıran sen olmuş oluyosun o zaman :)
Fetişi ne anlamda kullandıgımız belli tatlım :D
her zaman değil..
Öyle işte :D
Ayakkabı modeli? Seksi? Kışkırtıcı? Hmm oldu o zaman
Ne diosun kızım sen ya
Tabiki olur. İstersen erkeklere sor bir
ayakkabı değil komple çıplak gelsen sana bakarsam adiyim işiniz gücünüz belli a. q ondan sonra tecavüz ediyorlar
Tamam sen sus
Ben düşman mıyım ayağa bakıcam illa kıskırtma istiyosa kırmızı ruj sürsün :D
10, 12, 14, 16 ama ayagi guzel olan biri giysin. Palet ayaklilar, uzak durun bu ayakkabilardan.
Ahahahhayt :D
:D Hakliyim amaa
Evet öylesin :D
giyen ayaklar ne kadar seksi olacak önemli olan o :D
yoksa o topuk tek başına korkutucu bence :D
Orası problem degil yani kendi açımdan :D
Daha iyi ya kavga anında imdat çekici görevi görür :D:D:D:
Niye sivri topuk alıyoz sanıyosun :D:D:D
kavgada bazen işe yarıyo :D
nee ne oldu :D
Valla ayakkabıyı bilmem ama beraber yıkanmayı severim.
Tamam sen sus
Espriden anlamıyorsan biz ne yapalım yani. s
Espiriye bak çay demle:D
Bu mudur yani :D
10--16 bu ayakkabı modelini giyenlerin bacaklarını öpüp yalayıp okşamak istiyorum
Tamam sus sen
2 numara hariç hepsi güzelde kışkırtıcı nasıl olcak anlamadım :D
Yani etlileyici anlamında. Bakanın dikkatini çekmek gibi bişey işte :D
hepside sana zarar verebilecek tarzda.. 16 dedım kactım
Güzel ama dimi :D
güzel güzel de işte bide ona göre kıyafet lazım :D
Orası sorun degil :D
o zaman hepsini al :D :D
Alırım da dolapta yer yok :D
Yeni dolap yaparsın 😇😇
Uğraştırma beni yaaa :D:D:D
Canımsın 😉
Platform ayakkabılardan nefret ederim, iticiler bence :)
Sence öyle saygı duyarım :D
stiletto mu iğrenç
www.pelininayakkabilari.com/...ILETTO,PR-7901.html
bu mu iğrenç :)
Ayy moralimi bozdun ya sabah sabah kendimi 40 yaşında hissettim bian :D
Malesef öyle :))
Genç yaşına yazık. Yaşına göre takılsana :D
Asıl yüksek kopukluları seviyo erkekler :D
Soru benim ben niye gidiyorum Aaa aa :D
9 numara ama elbiseye cantaya gore filan degisir genel olarak 9 hosuma gitti
Ayakkabıyı da mı takıma etcez yaaa :D
seeçemedim babet giyse seksi olacak kızlar var valla :D
Babet mi iğrençsin:)
çok kokoş ayakkabıları yaa :// 5-16 yine daha iyi :PP
Sen ne anlarsın babet kızı :D
Tabi tabi renkerinden bahsettin. Ayrıca bunları alabilecek bütçe herkeste olmaz tatlım. Yani kedi uzanamadığı cigere mındar dermiş hesabı :D
tamda da size yakışan hareketler :D
Çok fazla model var. Hangisine kışkırcağını şaşırıyo insan
Ciddi misin :)
Ciddiyim :) bir aylık kışkırma stogu doldu :D 3 7 9 16 ya kışkırdım bir daha bakınca :)
En cok hangosine kiskirdin :)
Hangosine mi hmm :)16 sade klasik ve seksi geldi :)
Tesekkur ederim tatlim :)
Rica ederim bebeğim :) tatlımlar bebeğimler :D
17 de güzel bak
öyle bişey yok :D
Nasıl yok ben görüyorum :D bir bakış var öyle bakarsan görebiliyosun :D
Nasıl bakışmış o tarif etsene :D
Anlatması uzun biraz o bakışı :D
Çok mu uzun :D
Baya uzun şaşarsın :D
neee:D
Bakışı anlatması uzun :DD
Fesat seni ne anladın ki :DDD
bir tarif etsene merak ettim :D
böyle çok yakıcı yıkıcı bir bakış :D
Çok mu yıkıcı :D
Aynen öyle güneş gibi bir bakış içini yakar :D
Vaaay :D
Ama güneş gibi de faydalı bir bakış baktığım kişi güzelliğine güzellik katıyor:D
bir bana hepsi iğrenç geldi herhalde. 42 numara gibi gözüküyor bayan ayağı oyüzden olabilir
Ohasın yaaaaaaaa ne 42 si :D
fotolardaki ayaklari görmedin herhalde :) ohasin
Onlar resim ama :)
sana hepsi yakışır lafım olmaz :)
Tabi yakisir, ayaklarim kibar benim :)
tabi canim sende kibarsin ayagin elin komple kibar
Evet oyleyım :)
ayakkabilara kirkirtici dendigini ilk kez duyuyorum :D
Daha çok duyarsın tatlım. Bugün ne giysem programını hiç islemedin sanırım :))
tv de hic gormedim :)
Orda daha güzelleri var bayıldım resmen ya :D
hangi kanalda oluyo program? :)
Şov TV :D
Saat kacta =)
Ay sen ciddi misin :))
merak ettim :D
Bu aralar takipp edemiyorum ama netten haftalik bultene bakarsan bulabilirsin tatlim :)
tamam tesekkurler :)
Çok abartililar 16 özellikle beni bile yoldan çıkarabilir :P
Güzel dime. Uzun süre bakma o zaman :D
Aslında hiçbiri ama 2 numarada kırmızı var beni çeker
Hiçbiri mi sen bir tur at gel de beynine oksijen gelsin. Matıklı düşünemiyon :D
yav beni etkilemedi burdan gerçekte olsa 2 çok etkilerdi.
4 ile 5 de fena dikkatli baktım diğerleri yok yok :)
Simdi en cekici olani hangisi onu soyle bana :)
5 siyah
Hımm sağol kuzucuk :D
u l*n 17 gün olmus simdimi cevap verilir :)
beğenmedim uzun süre topuklu ayakkabı ayakcıklara zararlı
Biliyom ama napim daha şık duruyor ayaklarda :D
en sadesini seç 3 iyi
Hımm yorumların için tşkler:)
:)) rica ederim
16 kizlarin ayaginda gorunce icimde kipirdanma oluyor :D
neden kimse 8 i yorumlamıyo :D
Hımm anladım :D
Ayakların demet akalının ayakları gibi değilse hepsi iyi
Oha yaaaaaa kızın ayakkabılarını mı takip ediyon :D
Sen vitamin ilaçlarını almayınca böyle espiriler yapıyorsun malesef :D
Ha haaa çok beklersin :D
Müsait degildim :D
Görmedin bile :D
:)))
Kız çirkinse altından giyse ne fayda ama güzelse hepside gider ve illa ki bir numara istiyorsan.12
Çirkin kız mı olur yaaa kalp kırıyorsn ama:(
23 yaşındayım 10 tane civarı sevgilim oldu henüz tam istediğim gibi bir kız dediğim birisi olmadı gerisini sen düşün
Hıhı kesin öyle :D
Ayak bilekleri ince degilse hic bir ayakkabi kiskirtmaz:)
afedersin ama oncelikle bisey sormak istiyorum... bunlari tasiyabilecek boy var mi sende? yoksa bir bucuk metre mi boyun?
1.70 cicim uyar mı taşıyabilir miyim?
asagilamak icin sormadim... supersin.. sordum cunku kisacik boyu olanlar boyu kadar topuk giyince igrenc oluyoda.. sinir oluyom... komik oluyolar... opuyorum o guzel ayaklarindan ,) unutmadan 10 cok hos seksi ve kiskirtici bence... hem renk hemde model olarak... SIYAHIN BUYUSU
Teşekkür ederim saqol:)
rica ederim... bu arada sizi tanimak isterdim...
Herkes gibi :D
yaş kaç bide ayakların nasıl bilmiyoruz üstüne e giyceğinide :D
Üstünü uydururuz ayaklarda fena diil :d
Ya link gitmiş napicaz :D
Yenisini yükledim ama o da istediğim gibi olmadı :)
Yorum alıyoz fikir danışıyoruz nooldu ki :D
16 gibi geliyo ama bilemedim. herkese yakismaz bu ayakkabilar
Aslında bana ne giysem yakşıyor da :) kararsız kaldım işte :D
Çok zor :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar