Beyaz gömlek altında beyaz atletin fazlasıyla belli olması sizce nasıl bir görüntüdür?

benim için itici ve sıradan bir görüntü olan Beyaz gömlek altında Beyaz atletin fazlasıyla belli olması sizce nasıl bir görüntüdür arkadaşlar?genelde erkeklerde böyle bir sorun oluyor atlet giymek

Beyaz gömlek altında beyaz atletin fazlasıyla belli olması sizce nasıl bir görüntüdür?
Cevapla