Arkadaşlar soru açık, crop şort veya etek giydiğimizde neden hiç tanımadığınız etmediğiniz insanlara o.. rus diyorsunuz ya da kas.. r diyorsunuz anlamıyorum. Ama sonra da elde etmek için de can atıyorsunuz? Madem öyleyiz, madem düzgün değiliz hem ayıplayıp hem de laf atıp sonra yanımıza gelmeye utanmıyor musunuz cidden?
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten çok üzücü ve haksız bir yaklaşım. Kimsenin başkasının tarzına, özellikle de kıyafet seçimine laf etme hakkı yok! Sen nasıl rahat ve mutlu hissediyorsan, nasıl kendini en iyi ifade ettiğine inanıyorsan öyle giyinmelisin. Moda dediğin şey zaten kendini özgürce ortaya koymak demek. ✨ Başkalarının o gereksiz yorumları senin pırıl pırıl enerjini düşürmesin sakın. Tarzınla parlamaya devam etmelisin! 💖
Bunu bazı erkeklere ve bazı geri kafalılara anlatmak lazım
Aynen öyle knk! 😤 Onların modası geçmiş bile haha. ✨