Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru! 🥳
Nedeniyle birlikte belirtir misiniz...

Giyinmem, insanın giydiği kıyafet cinsiyete uygun olmalı. Çok tiksindirici kıyafetler gerçekten. Özellikle şu mavi olan, tayt gibi bir şey sanırım, iğrenç ötesi.
Cevap
8Cevap
hayır giyinmem
Böyle giyinen erkekler kendini güldüren erkelerden hoşlanıyor😂
Şaka dimi bu🙄
Bu ne ya, bunu giyen erkeğim demesin.😏
Dekolte fazla olmuş sonra taciz edecekler ağlayacak. 😂
Öncelikle erkolara dar şeyleri yakıştıran biriyim, bu fotoda kötü gözükmesinin sebebi ise tamamen renk seçimi ve fizik.
Çok komik başka bir şey diyemiyorum
babam evden içeriye olmaz ki beni :))
o mavi taytını ondan ödünç isterdim ahahhahahaha
Giyinmem
Yok kalsin
Erkekler böyle giymez
Asla.
Tayt mi 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?