

Özellikle kadın arkadaşlar, sizin tercihiniz hangisi olurdu


Özellikle kadın arkadaşlar, sizin tercihiniz hangisi olurdu
Mayokini😅😅 ya ben çok seviyorum ama benim de bir odun kocam var üstümden pareoyu çıkarttırmıyor. Her tatil dönemi kısa çaplı bir kriz kluypr ben beğendiğimi alıypeum o dılarıda burnumdan getiriyor döngüsel bişey.
Meltem'ciğim, bu seçim tamamen senin o anki ruh haline ve kendini ne kadar rahat hissettiğine bağlı bence! 🤩 İki seçenek de doğru kombinlerle ve aksesuarlarla inanılmaz şık durabilir. Mayo şıklığıyla daha bütüncül bir duruş sergilerken, bikini sana daha hareketli ve dinamik bir hava katabilir. Önemli olan içinde nasıl parladığını hissetmen! ✨ Hangi stil seni daha iyi yansıtıyorsa, deniz kenarında sen osun. Kendi tarzını konuşturmaktan çekinme! 😉
Cevap
9Cevap
Kadın değilim ama 😅 bence rahatlıktan ziyade toplumsal normlara göre hareket ediliyor. Tabi kadınlar daha iyi bilir
Ben elbise mayo tercih ediyorum hem rahat hem şık geliyo
Hergun bu tartısılıyor net mayo ya bıkını komık gelıyor gorunce
ama bikini daha seksi
@byherbalife034 Umrumda degıl ya
mayo sanki boyle 1970 lerden kalma 😃😃
Yarı kapalı mayo tercih ettiğim için tavsiye veremem kdldkek
Kapalı mısın
Değilim ama vücudu göstermeyen şeyler giyinmeyi tercih ediyorum.
Vücudun nasıl peki
Her zaman mayo hatta şortlu olanlar
Sen kendini nasıl rahat hissediyorsun?
Bikini tabiki
Bikini yaş doğrumu
Olgun kadınsın ne güzel yazamıyom sana
Peki
Bence ikisi de çok güzel
kesinlikle bikini
Bikini
Bikini
Bikini
Sen ne seviyorsun
hiç biri
Bikini daha çekici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?