Kadınlar bikini giyince mi daha çekici olur yoksa mayo giyince mi? 


Bikini efsane hayatım <3
- Bikini giyenler hep benim gözümde daha dikkat çekici oluyorlar. Birde görselliğe önem veren birisiyim. Yani bikiniden gözüken o vücut hatlarını hiç bir şeye değişmem. <3
Bikini
Mayo
Eig icin tsk
Hiç tartışmasız bikini giyen kadın daha çekici
Kadının kendine güvenmesi ve dişiliğini kullanması hayranlık verici ve itaat duygusu uyandırıcı birşey
Cevap
59Cevap
Boyle olmali
İkisde itici kadın dediğin her yerini açmamalı.
Ölçülü bişey giymeli
İkosodo itoco kodon dodoğon her yerono açmomolo ÖLÇOLO BORŞOY GİYMOLO sanane kardeşim herkesin kendi bedeni herkes istediğini giyer bırakın artık şu kadınlar onu giymeli bunu giymeli kalıbınızı herkes istediğini giyer bu kimseyi ilgilendirmez
Benim gorusume gore kadinin vucudu bitek kocasi gormeli baskasi gorurse haram ve zina olur GIYDIGIME KARISMAYIN OZGURUM DIYENLERE KARISMAM ONLARIN HEPSI KIYAMET ALAMETI ISTE CEHENNEME ODUN GEREK BEBEGIM💋 ay valla beni kocam gorsun elin sapiklari keisnlikle bakiyor niye bana o gozzle bakmalarina izin vereccem
Denize o düşünceyle gitmiyorum çok şükür. İsteyen istediğini giyer ben 2 yüzüp çıkarım keyfime bakarım
bence bikini daha çok çekici yapıyor birde bikini giyen kadının vücudu çok güzel ise offf işte bakmadan duramazsın.
Kadın dan kadına göre değişir ama ben bikinili kadın seviyorum mayo çok kapalı kalıyor
Bi kadın çekiciyse çekicidir. Bikiniyle mayoyla alakası yok.
ben hep bikini giyiyorum hem daha rahat hemde daha güzel olduğunu düşünüyorum
İnsanın fiziği ve kişiliği güzelse kıyafet fark etmez.
Kendine hangisini yakıştırıyorsa o iyidir onun için
Fiziği güzel kadına çuvalda giydirsen güzel duruyor.
Bikiniyle bile yürek hoplatmaya çalışan güzide insan 😏
Bikini tabii ki , mayo görünce aklıma hep zıbın geliyor :/
Su görseller mayokini yazınca çıkanlar seksi , mayo yani
Ciao🦇
Bikini bir mayo markası ve türüdür bunu ne zaman öğreneceksiniz.
Bence mayo.. o zarif dedikleri bikini oraya buraya kayiyor yuzup geldikten sonra
Taşıyan hakkını veren kadın.
Çok güzel bir bayan olmasına gerek yok. Çekicilik (dişilik) kıyafetin önüne geçer zaten
Mayocuyum fakat herkese mayo yakışmaz veya bikini ama ben mayoyu daha zarif buluyorum
Efendim göbek bölgesi hoş duran kadınlar bikini tercih etmeli. Harici mayo.
Bu sorunun cevabı bikini tabiki de herkes tarafından
Bence ikisi de çekici, giyen kişi nasıl rahat ediyorsa öyle giyinsin
Sevdiğim kadın ne giyerse giysin çekicidir
Çekicilik için değilde güneşlenmek için bikini 👙
kadınları mı yorumluyoruz yoksa giyimlerini mi
Hiçbir şey giymeyen kadın daha çekici olur😂
sen çıplak mı giriyorsun denize
Mayo sportif oluyor
Vücut iyiyse her ikiside efsane olur.
İkisi de itici geliyor bana. Hangisi daha itici bilmiyorum 😅
Başbaşa kalınca bişey giymeyen kadın 😈
Tasarıma göre değişir.
Fiziğe göre değişir bence.
Bikini daha zarif duruyor bana göre
hiç giysi olmaması daha çekici :)
Kadından kadına değişir bu özellik
Bikini her zaman favorim
Vücut özelliklerine göre giyinen.
İkiside çekicidir canım
Tamamen mayo ve bikinin tasarımına bağlı.
Dombili olan hatun daha seksidir her zaman...
Ne giydiğinden çok giyenin önemi var sanki.
Kesinlikle bikini 😍😋
Fafketmez vücudun için bakmam kimseye
Mayo giyen Japon kızları daha çekici xd
Dalga çarpınca göğsü dışarı fırlayan kadın 😉
Fiziğine ve giydiğine göre değişir😁😁😁
çıplak dolaşan karılar ilgimi çekmiyor :d
Gönül kimi severse oo
Koyafetle değil kendisi ile alakalı
Bikini Giyen Kadın Çekici Olur
mayo seviyorum görseldeki çok hoşş
Paçalı don
😂😂
Bikini tabiki mayo ya hiç dikkat bile etmem
Mayokinileri hoş buluyorum ben
Mayo sevmiyorum bikini favorim
Bikini
farketmez. taşıyabilene..
Giyen kişiye bağlı.
Tabiki bikini
benim için fark yok
Bence bikini sjsjsjsj
Mayoyu çocuklar giyer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?