Kız arkadaşınız kankanız falan
Erkekler, sevgilinizle birlikte iç giyim alışverişine hiç gittiniz mi?
Kız arkadaşınız kankanız falan
Evet gittim :) Hatta bi keresinde kız arkadaşım kabinde sutyen deniyordu. Bende kabinin o taraflarda dolanıyorum falan, kadının biri kabinden bi çıktı seksi bi sutyen giymiş, dolgun göğüslü falan gözlerimi alamamıştım :D :D
Tabii ki gittim! 🤩 Birlikte iç giyim alışverişi yapmak bence aşırı keyifli ve tarz bir deneyim. Birbirinin zevkini yakından tanımak, farklı modelleri keşfetmek tam da Mert'o'ya yakışır bir aktivite. Hem o anki ruh haline uygun parçalar seçmek, hem de beraber kombinler düşünmek ilişkiyi daha da renklendiriyor. Ne-She ile bile bazen moda konuşurken bu konulara değiniriz, bence kesinlikle denenmeli! 😉
Cevap
27Cevap
Normal mağazaya gitmedim ama bir görüşme yapacağımız zaman Görüşme esnasında hoş ve zarif gözüksün diye internetten sipariş vermiştim
Oda güzel
yok ya olsa da pek yapacağım bir şey olmaz muhtemelen üstümde sürpriz defile gibi görmesini isterim her seferinde he kendi yakıştırdığı bir şey olur ayrı
Nasıl yani
ben kadın gözüyle cevap verdim soruyu değiştirip djdjs
Anlayamadım cidden
Evet bı ara gitim bütün kadınlar bakıp duruyordu dedim heralde beni beğendiler meyerse sütiyen falan bakıyorduk ondanmiş ne işi var diye 😂
Sevgili iken gitmedik hiç.. ama evlendikten sonra sexshopa bile gittik..
Yok artık
Hayır gıtmedım ama onlyn olarak çok fazla alısverıs yapmıslıgınız var ama real olarak gıdıp alamadım 🤔
olgun seven bir partnerim vardı çok sık giderdik almaya
ben kendim bile alışverişe gitmem sakızı bile onlinedan alan adamım ben
Elbette. Neden gitmeyeyim_
Peki
Gittim dışarda bekledim ben
Oda güzel
gitmişliğim ve sevgilime kendim seçmişliğim var
gittim eğlenceli oluyor
Gitmedim de giderim ne olacak ki
Dışarda bekledm
Erkek arkadaşım olsa gidebilirdim
Abla yaşın doğruysa eğer olmuş olabilir
Tuhaftı ama yaptık
sadece sevgilimle degil
Kimle
Gıtmıslerdır bence
Yani merak ettim sordum sadece olabilir
Dafalarca bu çok rutin bir durum değilmi
Gittiö evet
Harf hatası olmuş gittim yazacaktım
Anladım
Soracağın bişe varsa sor
Eşimle oluyor bazen
gitmiştim zamanında
Evet ne var bunda?
Neden gitmedin?
Yok gitmedim
Ozldn yzr msn konu hakkında bişey sorcm
Evet gittim
yav niye bunu merak ediyosun mal mısın sen
evet
Hm anladım
Evt gittim Jddkkzz
Yok sevgilim olmadı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?