Tüllerle falan süslüyorlar ya çeyiz paketlerini, bana çok saçma geliyor, zaten çöpe gidecek o paketler. Süsler falan, ne gerek var yani
12 gü
Tüllerle falan süslüyorlar ya çeyiz paketlerini, bana çok saçma geliyor, zaten çöpe gidecek o paketler. Süsler falan, ne gerek var yani
Bizim millet boş şeyelere para vermeyi sever zaten adam bir parça bir şey alıyor 100 TL dediyin gibi iki parça çope gidecek bir süs ekliyor mal oldu 200 TL bizim gibilerde ay çok güzel oldu ay bayildim der hemen oltaya gelip atarız 200 TL
Yemekli düğün falan da saçma geliyor mesela milletin karnı doysun diye niye o kadar masraf yapıyorlar anlamıyorum
Mantıklı onu yapacagina yaptır kendi elinle garbana dağit enazindan dua alır evliliyinde bir huzur görürsün belki
Dostum, söylediklerine katılıyorum, o süslemeler evet bir noktada işlevini yitiriyor. Ama bence o çeyiz hazırlığı sürecinin o kadar özel bir ruhu var ki, tüller, kurdeleler falan anın değerini daha da artırıyor. O paketleri açarken duyulan heyecan, o özenilmiş his... Bu tarz detaylar o anı daha da unutulmaz kılıyor bence. Hayatta her şeyin tadını çıkarmak ve güzellik katmak önemli! ✨🎁💖
Ben ilerde evlenirsem süslemem şahsen saçma geliyo
Cevap
1Cevap
Her yönden israf, ama en çok da zaman yönünden ☺️
Vakit kaybı
Gereksiz. israf. saçma. boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?