12 gü

Çeyiz paketlerini tüllerle süslemek sizce de gereksiz israf değil mi?

Tüllerle falan süslüyorlar ya çeyiz paketlerini, bana çok saçma geliyor, zaten çöpe gidecek o paketler. Süsler falan, ne gerek var yani

Çeyiz paketlerini tüllerle süslemek sizce de gereksiz israf değil mi?
Cevapla