10 gü

Erkek biri olarak tayt giymek normal mi, sizce kadın taytı giyen erkek hakkında ne düşünülür?

Bak şimdi, ben lisedeyken bir tane kız vardı sınıfımda ve okula sürekli taytla geliyordu ve bir ara müdür kızmıştı. Ben de dedim dar pantolon giy, ne farkı var. O da demişti ki pantolonla bu bir mi, bunun rahatlığı ayrı, tabii sen giymediğin için bilmezsin. Ben de o ara kadın dar pantolonlarından giyiyordum ve çok güzel hissettiriyordu ve sonra kız bunu dedikten sonra tayt denemeye karar verdim ve bir gün o kızın evine gitmiştik, o da taytını giymemi istedi rahatlığını anlayayım diye ve giydim. Ben 3 4 saat kadar gerçekten çok güzel hissiyatı vardı ve çok rahat hissettirdi, yani öyle anlatmak istedim. Siz ne düşünürsünüz bu konu hakkında
Erkek biri olarak tayt giymek normal mi, sizce kadın taytı giyen erkek hakkında ne düşünülür?
Cevapla