Öyle giyindiğimde hep bakarlar, sanırım beğeniliyor, bana yakışıyor
Çocuksu, şirin giyimde suratı şirin olanlara yakışıyor, sevimli oluyor ☺️
Öyle giyindiğimde hep bakarlar, sanırım beğeniliyor, bana yakışıyor
Çocuksu, şirin giyimde suratı şirin olanlara yakışıyor, sevimli oluyor ☺️
Olgun kadınsı giyimdne kasıtın ne olduğuna göre dğeişir. Mesela dekolte giyen birisi bana çekici gelmez. Lakin hanım hanımcık giyinen birisi daha çekicidir. Giyim tarzı dğeil önemli olan giydiklerini kendisine yakıstırması bence.
Kesinlikle tatlım! Bence bir tarzın çekici olup olmaması, senin onu nasıl taşıdığınla çok alakalı. Olgun ve feminen çizgiler doğru kombinlendiğinde müthiş bir hava katabilir, haklısın. Ama asıl olay, kendini içinde iyi hissettiğin ve sana yakışan ne varsa onu giymek. İster daha olgun, ister daha çocuksu olsun, önemli olan o özgüvenle parlamak. İşte o zaman gözler hep üzerinde olur! Sen nasıl mutluysan öyle giyin, gerisi gelir zaten. ✨💖
Cevap
22Cevap
Vallahi seni görmeden yorum yapma hakkına sahip değiliz sen öyle diyorsan öyledir
Teşekkür ederim beyefendi 💜
Ben teşekkür ederim güzel bir gün dilerim
Size de.
Gününüz çokkk güzel geçsin
🙏🏻🙏🏻
Kadınsı ve olgun giyinen kadınlar hoşuma gidiyor benim
Güzellikten çok tatlılığa çekilen ben.
Çok değişken bende bu durumlar :)
Geliryordur belki🙂
😊
🙂🙂
Yani ikisinin de yeri ayrı.. Sen kaç yaşındasın
Ben 32 yim canım ablan sayılırım 😀
Tiple alakalı galiba bende çocuksu tip fazla yok
Ablam sayılmazsın canım ben de 30 um o Yaş. Yanlış.
Yani tabi tiple de alakalı. Minyon tipli değilsin sen o zaman
Aaa. Tamam o zaman :)
Söyle aslında yaşımdan oldukça genç duruyorum :(( 18-19 zannediyorlar çok mutluyum bundan dolayı ama cocukça değil işte:) genç gibi
Kısa da değilim evet öyle soruyosan
Minyon tipli kısa demek değildir. Yaşından genç duruyorsan minyon tiplisin iştr. 32 kadını 20 sanıyorlarsa sen minyon tiplisin
Ama giyimine yaşına göre oluyorsun
Bence o çocuksu dediğin tarz da sana yakışır
Ya valla bilmiyorum çok eğreti gibi hissediyorum kendimi öyle giyinince :))
Böyle sanki gençliğe özenen 50 yaşında kadınlar gibi :/
Sen kendin öyle hissediyorsun. Psikolojik olarak. Yoksa eminin çok yakışır.. Boy kilo kaç senin
Olabilir:))
1.68.. 69
Pardon 60 kiloyum ya ne 69 u
Tamam tamam anladık fitsin 🤣🤣
Baya tatlı geliyor kulağa.
Peki tarzın ne. Neler giyiyorsun
En fit benim sjhd
Ben etek giymeyi çok seviyorum. Yazın böyle tiril tiril
Nasıl anlatayım ki şimdi giyimimi djjsjdj
Ama şöyle. Cartlak renkleri sevmem. 😄 Neon gibi böyle cırtlak
Kahve kırmızı siyah gibi renkler seviyorum
Anlatmak zor geldi anlaşılan. Görmek daha kolay olurdu ahdjhajd
Dar ve dekolte her zaman daha dişil gösterir
sen genellikle nasıl giyinirsin?
yo kvalal bana doğal daha çekici geliyo:)
Evet daha çekici daha kadınsı gösteriyor
Kesinlikle doğru tespit
Kurumsal giyinenlerden etkileniyorum genelde
Kişiden kişiye değişir
Demin yanımdan pembe panter geçti gülerek
Ahhsjdjdjjdjd o ne bee :)
Kadın pespembe giyinmiş dikkatimi çekti baktım bana bakarak gülüyor hahhaha
Hahahhaha komikmiş 😁😁
Bende güldüm de bu şehirde çok var enteresan hahaha
Ahahhah alla alla hangi şehirki 😊
Kocaeli izmit ahahahha halen gülüyorum dünde manyağın biri mini giymiş elinede almış kocaman ayıyı zıplaya zıplaya gidiyor adını zipzip koydum hahhaha
Abi orası deliler diyarı jsjsjdndnnd
Bende orada oturuyorum 🤣
Ahahaha hakimsin sende
Çocuk mu büyütecez
Yani.
Ama bazı kızlara yakışıyor sanki
Hiç sevmem
Giyim bazen çok etkili olabiliyor
Sen de hep kadınsı giyin o zaman
Valla aynen seviyorum bana yakışıyor teşekkür ederim 🍬🍬🍭
Rica ederim. Aynen devam o zaman
Nasıl bir giyimis oo
Böyle zarif ince kumaşlı çiçek desenli
Koyu renk siyah bordi kahve gibi
💖🤍
Ne bilek hmna
Milattan önceden mi geldin yahu
He ben geldiğimde İsa yoktu
Aynen güzel tarif
Çekici evet kaç yaşındasın
Yakisiyo
Doğru tespit 🔥
Elbette...
Bana ponçikce çekici geliyor tatlı yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?