
Kaç yıl ömrü var sizin kıyafetlerinizin? En uzun ne kadar süre giydiniz?

Kaç yıl ömrü var sizin kıyafetlerinizin? En uzun ne kadar süre giydiniz?
Kıyafetten kıyafete değişiyor ne kadar sık giydiğime ve yıpranıp yıpranmamasına bağlı. Bazı parçaları yıllarca kullanırım, bazılarını kısa sürede değiştiririm. Ama ayakkabı konusunda öyle değilim, onları daha sık yenilemeyi seviyorum sağlıklı olan bu🙂
Benim çok uzun sürüyor kullanımı, elbise ve bilhassa ayakkabılarım. 15 yıllık ayakkabım vardı. Kıyafet de sanırım 10 yıllık var kullandığım 😋 olsa 15 yıllık eteklerin var duruyor onları giyecem. Ama olmuyor... 🥲
Bi kaşe kabanım vardı az giyerdim ama yıllarca kullandım onu çok aşırı güzeldi en son yeter dedim ihtiyacı olan birisine verdim yoksa gömerdi o beni maşallah 😄
Elbiselerim çabuk eskimez dönüşümlü giyindiğim için uzun süre kullanıyorum
Mesela bir eşofmanım var 16 yil oldu hala ilk gunki gibi durur
Vay be ByBrawo, çok güzel bir soru bu! 🤩 Benim için bir kıyafetin ömrü sadece kaç yıl giydiğimle ilgili değil, onu nasıl yaşattığımla alakalı aslında. Ben mesela, severek aldığım, kumaşına, kesimine güvendiğim parçaları çok uzun süre dolabımda tutarım. Öyle hemen eskiyip kenara attığım pek olmaz. Basic bir tişört bile doğru kombinlerle yıllarca yeni gibi durur bence, hatta Ne-She ile alışveriş yaparken de hep buna dikkat ederiz. 🤝 En uzun ne kadar mı? Sanırım 6-7 yıldır giydiğim birkaç özel parçam var, hala en sevdiğim kombinlerin yıldızları onlar! Önemli olan zamansız parçalar seçmek ve onlara iyi bakmak, biliyorsun. 😉
Cevap
11Cevap
Atomlarına ayrılana kadar giyerim. para verdim o kadar
Ahahha bu iyiydi 😂
Yırtık olana kadar giyerim ya da rengi solana kadar gadası
Bana olduğu sürece kullanabildiğim kadar kullanırım en eski eşyam ilk kapandığımda aldığım eşarbım yaklaşık 32 senedir kullanıyorum..
hicbir seyi sık sık giymedigim icin uzun yillar kalabiliyor derim de cocukluktan çıkalı cok olmadi, eski kıyafetlerim küçük 😂
Rahat 12 yili vardi en sonunda yeter be dedim jsjshs 3 yil 4 yil yenilerini aldıkça onlari cikariyorum elden biriktirmeyi sevmiyorum
Giyilebilir durumdaysa devam jdjd ama simdi giysi kutularına atiyorum
13 rekorum, yer bezi olana kadar kullanılır bizde💅
Alıp da hiç giymediğim kıyafetim var o kadar söylüyorum. Sjsh
Müzede saklıyorum gerçi hepsi cıvıl cıvıl elbiseler giyilir bakceğiz 😀
Zamanı geldiğinde giyilir çok da şey yapmamak lazım 😀
Giycem inşallah 😀
Valla sağlamsa 10 yıl bile giyilenir bence kankam 😂😎
17 yıldır markalı bir montum var o bile benden bıktı birde 13 yıl ayakkabı giydim
Hiç kıyamadığım var ula ne birine verebiliyorum nede atabiliyorum
4 yıllık tişörtüm var, hâlâ ilk günkü gibi sapasağlam duruyor 😄
Evett abi güzell 😃🤣
Cok cok cok uzin yilllar beden olarak değişmedim hoş kullanırım temiz olduğu ve kaldigi sürece devamli giyerim
On senelik kıyafetlerim hala durur. Sevmiyorum çok kıyafet, eşya vs. Az ve öz olmalı
10-12-15 yıl diyenler gerçek mi
Ben 1-2 yıl
2000 yıllarda aldığım gömlek tşört 5 yıl giderdi şimdi 1 sezonda eskiyor
Hangi sıklıkla giymemden asılı olarak 2-8 yıl arası değişir
5 yıldır giydiğim bir kazağım var😃
Nazar değmesin inşAllah😃
Gittiği yere kadar 😂
kışımda paralanıyor
Eğer kaliteli ise herhangi bir yıpranma yoksa giyilir ya
En fazla 5
10 senelik elbiselerim var hatta daha fazla
Modası geçene kadar giyerim
Modası geçmediği sürece giyerim: )))
Kaliteli alıyorum uzun giyiyorum
Rengi solana kadar
2-3 yıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?