Kızlar, kocanıza külotlu çorap giydirdiniz mi? Benim kocam giyiyor. Bir gün bayram, külotlu çorap nasıl, rahat mı diye sordu. Evet dedim, giymek istiyorum dedi. Biraz şaşırdım, sen rahat edemezsin dedim. Denemek istiyorum dedi, tamam dedim. Bir anda benim külotlu çoraplarımdan verdim, pantolon altına giydi ve gezerken, hayatım bu çok rahatmış dedi ve uzun süredir giyiyor. Siz bu durumda tepkiniz ne olur?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hiç tepki gostermezdim.
Neden izin verir misin
Neden vermeyeyim ki? Külotlu çorap fonksiyonel bir giysiden ibaret. Erkekler tarihsel olarak çorap, tayt ve benzeri şeyler giydikleri arşivleri var bu kategorizasyon büyük ölçüde kültürel ve keyfi şeyler. Konfora dayalı bir tercih sonuçta kimseye zarar vermiyor.
Aynen öyle bende bunun düşünerekten izin verdim pantolon nasıl bir erkek kıyafeti ise biz kadınlar rahligimiza düşkün ve giyorsak onlarında rahatlığı önemli diye düşünüyorum doğru mu
Kesinlikle. Kıyafet kategorisi keyfi ise, konfor evrenseldir. Tek ekleme yapılabilecek şey, izin çerçevesinden çıkıp tercih olarak görmek daha sağlıklı bence. Yani "izin verdim" yerine "sorun görmüyorum" demek daha iyi çünkü izin kavramı zaten bir hiyerarşi ima ediyor oysa bu sadece kişisel bir konfor tercihi.
Evet doğru aslında "izin verdim" yerine "sorun görmüyor" demek çok doğru olur evli misin
Değilim
Teşekkürler yorumun için şunu da merak ettim evli olsan sorun olmazdı yani
Neden sorun olsun🥺
Teşekkürler aynı düşüncedeyiz
🥳
Boşanma sebebi.
Neden biz nasıl rahtimiza düşkünsek onlarında hakki değil mi
Saygı duyarım görüşüne. Eşim diye nikahımda olan adamla külotlu çoraplarımı da paylaşmam yani. Erkekle evleniyorum sonucza, prenses meraklısı ile değil.
Doğru sena göre ama ozaman eşinde seni boşasın pantolon giydiğin için prens meraklısı olmuyormusun
Ben senin görüşüne saygı duyuyorum da sen neden saldırıyorsun bana 😅 hayır yani pantolonu yıllardır kadını erkeği giyiyor…
külotlu çorabı giyenin ne tür eğitimleri olduğunu burada görüyoruz buna mı alınıyorsun şimdi 😄
Hayır saldırımıyorum doğru sana göre dedim pantolon erkek kıyafeti yıllardır derken bence değil biz kadınlar rahligimiza düşkün olduğumuz için ve modacılar işin içine girdiği için kadınlar da giymeye başladı normal de erkek kıyafeti hani sen dedin ya prenses meraklısı değilim diye ozaman eşinde prens meraklısı değil
Hayır orada dediğim erkeğin prenses olmaya meraklı olması yani erillikten çıkmak isteyen erkek
Herneyse ben boşarım asla da onu öyle görmek istemem
Bence büyük konuşma derim Bir sor bakalım giymek istiyormu bence Yok demeyecek 😁
Kız sorsam bunu o beni boşar 😅😂😂 daha doğrusu evlenmez yani
Bence bosamaz kabul eder her erkeğin altında bir sırıri var eğer tamam derse ne yapacaksın 🤣
Asla demez Okadar eminim.
Bir sor bakalım bir dene emin değilsin
Asla sormam. Sen eril eril bir erkeğe denk gelmedin sanırım. Ne kendime ne ona yakistirirm bu soruyu. Neyse görüşümü yeterince söyledim. Uzatmaya gerek yok. Bol külotlu çoraplı günler diliyorum size karı koca ☺️
Boşarim
Neden çok seviyorsun ama Bir de eşin pantolon giyme dese pantolon normalde erkek kıyafeti ya ozaman ne yapacaksın
Pantolon erkek kiyafeti mi? Külotlu corapla nasil kiyaslarsin
Pantolon erkek kıyafeti değil mi Bir geçmişi araştır bakalım hangi erkek kıyafeti
Lutfen rica ediyorum benle bu konuyu tartismayin erkek külotlu corap giyeri savunuyorsun tamam sizin kocaniz giysin benim Kocam giyemez.. egilimi farkli düşünürüm
Bir savunma yapmıyorum demek isteğim şu pantolon nasıl bir erkek kıyafeti ise külotlu çorabın da bir kıyafet olduğunu söylüyorum tarihsel olarak Bir bak ozaman