DEVAMI AŞAĞIDA GENÇLER. ZIRVALIYIP DURUYO ARKADAŞ. HİÇ ALLAH KORKUSU DA YOK ÖZELDEN MESAJ ATIP BURDAN TİPİM DEĞİLSİN DİYO SANKİ GÜZEL M İYİM DİYE SORAN OLDU :D
İŞTE BUNLAR HEP AKRABA EVLİLİĞİ.
HAK EDENE HAK ETTİĞİ DAVRANIŞ.
:)
Benimde öyle, millete diyorum siyah lens istiyorum diye benle eğleniyolar,, millet renkli göz ister sen ne diyosun diye :-)
Evet şu an herkes bana aynı tepkiyi veriyor :)
Evet tabi ki bende sürekli istemiyorum da aynaya akıp böyle simsiyah hayal ettiğimde oluyor :)
Benimde renkLi ve bende siyah göz istiyorum napcz bna lenste yaramıyor.. . d
Ya valla bak biz aykırı ruhuz ve kimse bizi anlamıyor
Yani oda bir seçenek :D
Boşver bacım ifsaa olmuş zaten. Ellerin dert gormesin. Siyah lens yakışır bence sana
Teşekkür ederim :)
lensi mecbur değilsen takma heleki sigara kullanıyorsan :)
Hayatta sigara içmem. B ir kıza hiç yakışmayan bişey bence
sigara içen kızları çok seksi buluyorum ama :d
Seksi görünmek gibi bir çabam hiç olmadı maalesef
Cevap
14Cevap
yalnız iyi kapak olmuş helal olsun :D süpernaturaldaki şeytan hatunlar gibi sana da yakışır bence denemelisin :)
Tamam deniyicem teşekkür ederim :)
Bukadar mı değersiz bu gözler? Kiymeti bil güzel kardeşim. Yıpratma onları.
Haklısın galiba
Aman kardeşim. Uzak dur genç yaşta zedelenme riskini göze almayacağından eminim ben.;)
Neyy zedelenme mii
Evett. Zedelenme. Retina.
Annam doğru onu hesa a katmamıştım
Senmi güzel. d fazlalıksın. d bil. d bak işte benim gibi biri sana asla bakmaz. d isterse gökkusağı ol. d gözlerinden se bu ego. d yazuk. d görüntü 0. d
O yüzden mi mesaj attın cınım. Evap vermeyince arsız belaya bağlafın hadi git şurdan :)
https://i.hizliresim.com/OR8My4.png
Hadi şimdi S İKTİR.
Acaba ordan bakınca vücudumu nerden görüyorsun :D
Allahım valla seni bana güleyim diye gönderdi.
Saf süzme salaksın katıksız. Ben güzel miyim diye bir soru sordum mu? Sen ne kendi kendine zırvalıyorsun. Kafan olmasa iyi çocuksun sende b öyle düşünüyorsun profilden belli. Ya Allah aşkına göz var nizam var sen kendini ne sanıyorsun yani o havalanan kıçını i n dir önce yere. Beyninde oranda zzaten sana sadece gülüyorum :D
Cevap canım boyum 1.78 64 kiloyum. Soru geçmişinden bakabilirsin resmim var. Kıçından attın bak yine sen yanılttı :D
Beynin kıçında olduğu için anlayacağın yere konuşuyorum
Gerçekler gerekten acı canım yapacak bişey yok :D
kabullenememeni anlıyorum.
Ay kıyamam o kadar girdi mi laflar sahiden oy oy yazıııık :D
Canımm kim sordu sana güzel miyim diye?
Hayırdır sorunun ne şizofreni falan mı?
Merak ediyorsan eczacılık okuyorum 2. Sınıf.
Senin gibi ruh hastalarıni iyi etmek için.
Ya IQ un ayakkabı numaranın 10 da 1 i hala burada harcıyosun kendini. Allah aşkına git bir kafana karğuz falan atsınlar gerçi oda kâr etmez de neyse.
Ayy en ne güldürdün beni :D
kuyruk acın var belli tabi kıçından anlıyon ya kuyruk da kıçına bağlı he anladım anladım tamam :D
Sen önce verdiğin yanıta baksana :D nolur bana bak dedim sanki delinin zoruna bak :D ya hakikaten çok güldürdün beni bir şey olmasına verek yok ki sorduğum sorudan insanların cevaplarına bak biede senin ne yazdığına :D ditorum ya varlığın bile yeter gülme krizine girmeme
Ya valla Sana inanamıyorum ben ne diyorum sen ne cevap veriyorsun. sana neyi inandırmam gerek acaba :D sen böyle devam et ama harcanıyorsun hakikaten hayal gücün de iyi ordan durup boyumu (yanlış) tahmin edebiliyorsun senden ne olur bilemedim ama adam olmaz bundan herkes hemfikir :D
Kezban capslerni şimdi gördüm. d sen sanıyorsun herkes seni takipliyor herkesin derdi sen ben veya biz miyiz. d xperini alan gitti. d sen kim benle rekabet etmek kim. d sen ne yazıyorsun ben ne cevap veriyorum çünkü senin söylediklerni yarım yarım okuyorum. d s. klemiyorum. d yazık. d he kezban he herkes seni şu an takipliyor. d herkesin dikkati sende. d üzülme her ergen öyle hisseder. d burada aklınca laf sokmya falan çalışıyorsun paspal bir kezbansn. d unutma ben burada cevap vermeyi bırakdıgmda sen götn kalkcak işte bu tam bir ergen işi. d biz burada neler yapıyoruz bilsen. d resim atsam uyeliğim kapanır o derece umrmda değilsin yazdıklarım anlamıycak kadar salaksın. d unutma yasadıgın yer türkey orda eşek s. kiyorlar üc bes abqzanın mesjna egonu kaldırma üzülürsün. Aklen veya vucuden bir kusurum olursa ben kendimle dalga gecen biriyim sen boşa cabalıyorsun bu benim kacıncı hesabım.. Hepsi küfürden kapatıldı oyuzden sövmüyorum :) bu yazı yı okudun bu yazı da sana girsin.
Sana girenin haddi hesabı mı var ki sen milleti önemsiyorsun :D sana giren girmiş oğlan etmişler belli :D sana da senin gibiler yazar. Benim ego senin IQ ndan yüksek bundan eminim :D salyangoz kadar beynin var bana laf yetiştirmeye çalışıyorsun :Ď ya da dur senin gibi Güleyim . ddddd kim ergen acaba Allahım herkesi kendi gibi sanıyor lise bebesi Sevgilisine elini tutabilir miyim diye yalvarıp burada kalkıp Playboyluk taslıyor yazık sanaa :) hadi şimdi sana giren girdi yalan oldun hadi bakıyor yandan git pandiklemesinler malum yol geçen hanı 😄😄😄😄
Sanada gece yarısı bir tecavus edmek gerek dünyaya zaten bunun için geldin.. .. d senin gibileri snir etmeyi ne kadar seviyorum ya ben. d şu an orda sinirden ağlıyorsun. d yazık salyangoz falan. d tipsizi. d hmm bak şu dogru sevglimin elini tutmaya kıyamıyorum onu öpmeye dokunmya.. Ama sana dokunan sokan çok olmus. d belli burada ergen beve lafları yapıyorsun ama ben diyorum ki sabaha üyeliğib iptal olmus olur. d sokuk
Senin gibiler yüzünden bu dünyada şerefsiz namussuz çok :D valla şu an öyle de bir mutluyum ya seni g öt ediyorum çattır çattır. valla keyfime diyecek yok :D ama lunu da söylemeliyim ben namusu annemde gururu babamdan öğrendim bana istediğini. söylersin ama anneme laf edersen senin başını kendi g ötüne sokarım it herif :D sevgilini çok seviyosjn diye. mi. mesaj attın bana :D ay avıyorum o kıza gerçekten kim bilir seni adam sayıp seninle ilişki yaşıyor. :D şeref namus yoksunu gurursun köpek :D senin ne b*k olduğun belli zaten söze ne hacet :D benim namusumu da Allah bilir hayatımı da seninle aynı dünyada nefes aldığım için kendimden nefret ettim şu an gerçekten :D
Gö tüne iyi bak cınım koyarken zorlamasınlar malum beynin oranda hadi good bye cınıım :)
insan kendinde olmayanı ister doğal bir durum..
Yani haklısın
Hayır tuhaf değil. Siyah göz güzeldir.
Kesinlikle
Benim gözler kara ve sürmeli. Verim sana
Siyah göz yok ki normalde. Koyu kahverengidir :(
Allah bağışlasın nur topu gibiler
işte bunlar hep buluğ
Buluğ ne kız :)
Siyah istiosun baskin gen hayranisin.
Yakisirrrrr
Eyvallaaaah :D
herşeyin orjinali güzeldir
Öyle mi diyosun
kesinlikle. ayrıca gözlerin böyle daha güzel boşver lensi falan.
Teşekkür ederim
güncelleme süperdi :D iyi etmişsin :)
Daha anlaşılabilir olması için bir güncelleme daha yaparım da valla uğraşasım gelmiyo
:)) detaylı bir güncelleme bekliyoruz ks halkı olarak :)
Tamam :D
Kahverengi dir o siyah olsa diramazsin :)
Sonuç olarak lensten bansediyoruz. Simsiyah bir göz hiç kimsede yok bunu biliyorum. Çünkü göz retinası çok ince olur ya da hiç olmaz bu da körlüğe neden olur
Otur 100 :)
Tişikkirlir sipirmin :)
Ben de kahverengi lens istiyorum nedense
Garip
Garip ve gerek yok
Evet gerek yok ama seviyorum siyah gözleri
Teşekkürler kuzuşum :* sende çok tatlısın :)
Tipi'de değiştirebilsen keşke.
Winn :/
Noldu kii
Çingene boyayı bol bulunca götüne de sürermiş
Yaa deme öyle neden bu km adar garip karşıladınız l i ömür boyu siyah lensle dolaşıcam demedm sadece denemek istiyorum
Sebebi ne
Bilmem şirin geliyo
Oda bir ihtimal
Derdin ne
Çok sempatik geliyo bana bilmem
Onların poposu değersizdir. Aklı ola n bakire ölür zaten.
Yok ya ne lezi. Iykk. Yani demek istediğim aykırı ilişkilere karşıyım.
Ya manyak :D
Tamam reyiz :D
Bu arada aykırı ilişkiden kastım evlilik olmadan yaşanan münabetlerdi onu da düzelteyi m
Hak edene bak ettiği gibi davranıyorum. Cinsel münase b etlere olumlu bakmadığımdan bahsediyorum
Görmek istediğin şeye bakarsın ben sadece bakım saç baş moda bir aşk acısı çekenlerle haşır neşirim
Bilmem burası denk geldi
Tabi ki hayır burada konu farklı. Önce mesan atıyor evap vermiyorum burdan gelip çirkinsin tipim değilsin gök kuşağı olsan bakmam kısasın diyo nasıl görüyosa? Kim sordu güzel miyim diye acaba :D yok yani boyum 1.78 haketmiyorum bunları reis :D
Telefon format istiyo zar zor yazıyorum ya lış yazıyo kusuruma bakma
Yakismaz
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar