Ben özgürlüğüme ve rahatımı düşkün biriyim açık saçık birisi de değilim tek isteğim saçımı tekrardan açmak zaten açıkken giydiğim kıyafetlerimi şimdi de giyiyorum pek de kapandım sayılmaz şimdi kimse umurumda değil ama ölünce cezalandırılmaktan korkuyorum ama ben böyle mutluyum dikkat çeken birisi değilim zaten kapanmak da dikkat çekmemek için değil mi sizce acılayım mı bana akıl değil destek olmak isteyen birisi varsa yazsın çok ihtiyacım var aileme söylesem bana kızar herkes bu imansız gözüyle bakar ama hiçbirisi umurumda değil çünkü insanlar zaten hep yargılar ben de eskiden kapanıp açılan insanları yargılar (mazdım) ama yakışıyordu filan derdim ama şu an kendim de yaşayınca anladım
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer