Kapandım ama bana hiç iyi gelmedi saçımı açmak istiyorum?

Ben özgürlüğüme ve rahatımı düşkün biriyim açık saçık birisi de değilim tek isteğim saçımı tekrardan açmak zaten açıkken giydiğim kıyafetlerimi şimdi de giyiyorum pek de kapandım sayılmaz şimdi kimse umurumda değil ama ölünce cezalandırılmaktan korkuyorum ama ben böyle mutluyum dikkat çeken birisi değilim zaten kapanmak da dikkat çekmemek için değil mi sizce acılayım mı bana akıl değil destek olmak isteyen birisi varsa yazsın çok ihtiyacım var aileme söylesem bana kızar herkes bu imansız gözüyle bakar ama hiçbirisi umurumda değil çünkü insanlar zaten hep yargılar ben de eskiden kapanıp açılan insanları yargılar (mazdım) ama yakışıyordu filan derdim ama şu an kendim de yaşayınca anladım
Kapandım ama bana hiç iyi gelmedi saçımı açmak istiyorum?
Cevapla