İlk ve ikinci buluşmaya özensiz makyaj ve salaş kıyafetler ile gelen kadından olur mu?

Görücü usulü tanıştık kabul ediyorum ilk buluşma da gün içinde giyilen günlük doğal kıyafetler ile oldu burada anlıyorum hak da veriyorum in midir cin midir bilmeden çok gösterişli hazırlanmak da doğru değil. Neyse üzerinden 8-9 gün geçti ikinci buluşma için ben şık bir binada güzel bir müzik dinletisi için bilet aldım. Evinden arabayla aldım evine bıraktım ketene benzeyen ipeksi bir gömlek yeni ve ütülü pantolon ayakkabılar ince bir mevsimlik ceket vs. özenli gittim. O da evde giyilen sweatshirt altına sıradan kirli griye benzeyen bir jean üstüne de kirli beyaza yakın renkte bir kase altına da tenis ayakkabısına benzer bir ayakkabı giymiş. 30 yaşında bir kadın ve erkek düşünün her ne kadar kadının belli bir fizik altyapısı ve ortalamaya yakın bir güzelliği bile olsa erkeğin soğuması uzaklaşması normal değil mi? Bu kadından hiç enerji alamıyorum bir kadın nasıl böyle özensiz olabilir

İlk ve ikinci buluşmaya özensiz makyaj ve salaş kıyafetler ile gelen kadından olur mu?
Cevapla