Tanışma uygulamasında herkesi çirkin bulmak normal mi, psikolojik bir sebebi mi var?

Uygulamada erkeklere bakıyorum. Herkes gözüme çirkin geliyor. İstisnasız. Sonra Instagram'a giriyorum, arkadaşlarıma bakıyorum, gözüme güzel geliyorlar. Demek ki algılarım normal. Dışarıda bakıyorum erkeklere yine yakışıklı geliyorlar. Tanışma uygulamasına bakıyorum gözüme çirkin geliyorlar, ben galiba boşu boşuna uygulamaya para verdim çünkü kullanmak istemiyorum herhalde.

Tanışma uygulamasında herkesi çirkin bulmak normal mi, psikolojik bir sebebi mi var?
Cevapla