Bu aura'yı ben kapmıyorumdur umarım, hem koruyucu hem örümcek 🕷️

Bu aura'yı ben kapmıyorumdur umarım, hem koruyucu hem örümcek 🕷️

Benim vücudumun muhtelif yerlerinde dövmelerim var ve evet, sahiplenici bir karakterim var. Tek örnek önermeyi doğrulamaz ama iddiayı kısmen destekler.
Dövmeli erkek = daha sahiplenici erkek algısı baya yaygın ama bence tam bir şehir efsanesi 😄 Dövme sadece stil, ifade, anı… karakter göstergesi değil. Hem koruyucu hem örümcek olup olmaması tamamen adamın duygusal olgunluğuna bağlı, kolundaki ejderhaya değil 🕷️
Sen aurayı yanlış okumuyorsun, sadece bazı erkekler “sahiplenmeyi” kontrolcülükle karıştırıyor. Gerçek sahiplenme; saygı, güven, yanında durmak. Kıskançlık krizi çıkarıp “ben seni çok seviyorum” diyen tipler ise örümcek modunda 🙃
Cevap
27Cevap
Hayır katılmıyorum
Dövmeli erkek ezici çoğunlukla ittir serseridir, çok değişmez
Kalıtsal ve kalıpsal , cümleler mecaz kalıyor ama Beko , yinede cevabına saygım sonsuzdur. )
Arızalı, p*ç erkek seviyorum demiyorsun da, "divmili irkiklir dihi sihiplinici". Bi gidin ya 🤣🤣🤣
Sahiplenici erkek arayan kadınların mental olarak sıkıntılı, kişilik yönünden de gelişmemiş ve yetersiz olduklarını düşünüyorum. Sahiplenen erkek kıskanç, kısıtlayıcı ve agresif olur, çoğu da narsisisttir. Kendine "sahip" arayan kadın da özgüvensizdir, mutlaka birinin koruyup kollamasına ihtiyaç duyar, bağımsız kişilik geliştirememiştir, zihni çocuklukta kalmıştır, yetişkin olamamıştır. Sorumluluk alamaz, kendisiyle ilgili kararları erkeğe bırakarak sorumluluktan kurtulur.
Ataerkil yetişmenin zararları işte...
Saçma sapan şeyler yeminle yok o burc daha iyi sever yok dövmeliler şöle saçma canım kalıplar.
Hayır, sahiplenmek dövmeyle ölçülmez, yürekle ölçülür bence.
Tasma ve hatta kelepçe bile taktığım oluyor, sahiplenmek ne kelime...
Evet koluna ismimi yazdı sonra boynuz taktı at kadar hemde ve hâlâ duruyor
Dış görünüşle dövmeyle olmuyor erkeklik yürek ve karakterle alakalı
Yok keko gibiler hiç sevmem erkekte dövme falan fistan
Bende var 3 tane. Hiç kimse benim malım değil ben de sahiplenmiyorum benim olmayanı.
Kalıplı görünenler için geçerli olabilir en iyi ihtimalle
Alakası yok ayrıca dövmeliler çok tehlikeli görünüyorlar şiddete çok meyillilermiş gibi
Hayır, alakası yok.
Karakter bence dövmeyle pek ilgili değil
Hayır, dövmeyle ne ilgisi var.
Hayır ve nefret ederim dövmeli erkeklerden
Ne alaka ya dövmem yok emanet var
Bunun dövmeyle alakası yok
Ne alaka sahiplenici olması ile dövmenin 😅😅
ay ne kadar saçma bir düşünce
Kişilik meselesi reis..
Hayır çapkınlar
Doğru olduğunu sanmıyorun
Katılmıyorum.. Sevmiyorum da
Kafayı kırmış böyle düşünen 😄
Kdjks bu kızlar kafayı yemiş
Saçmalama 😃
Yok yok yenurrr
Biz de dövme yok biz gavvat mıyız şimdi 😃
190 esmer yakışıklısı çıtır baklavalı geniş omuzlu köprücük kemikli sesi karizmatik, dövmeli giyim kusami ve takıları yerde kullan erkekler her zaman önde, estağfurullah herkesin zevki farklı tabii 😋🥵🔥
Valla hayır 🤣
Yanılıyorsun
Ne alaka kel alaka
Hayir alakasi yok
Hayır
Hayır katılmıyorum ve hiç hoş bulmuyorum
Katılmıyorum.
Ne alakası var
Brnim gibi yani
Dövmede mi yazıyor bu
Kollarına alsa daha mı hoşuna gider
Hiç bi fikrim yok
Alakası nedir 🤣
ne alaka
Ne alaka aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?