Teacher9006 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gizli Üye(18-24)3 ayKullanıyorum
3233 Yorumla- 3 ay
Nelerle kombinlersin
Cevap sahibi3 ayKot şort siyah mini etek
- 3 ay
Gece yatarken giyer misin?
Vücut çorap şeklinde mi sade çorap olarak mı
Cevap sahibi3 ayGece yatarken giymem sade çorap
- 3 ay
Bekarsın o halde
Cevap sahibi3 ayBekarım
- 3 ay
Nasıl bildim :)
Hiç file çorap vücuddan boydan çırılçıplak giydin mi
Cevap sahibi3 ayGiymedim
- 3 ay
Tahmin edeyim mi : tanga giyer misin bence giyiyorsun
Cevap sahibi3 ayGiyerim
- 3 ay
Taytla kombinliyorsun dimi :) nasıl bildim
Cevap sahibi3 ayBu sefer yanlış
- 3 ay
O halde mini etek dimi
Cevap sahibi3 ayEtek elbise
- 3 ay
G string tarzı tangalar mı seviyorsun kalın ipliler mi
Cevap sahibi3 ayKalın
- 3 ay
Belli bir farkı var mı neden kalın mesela
Cevap sahibi3 ayKullanımı rahat
- 3 ay
Popo daha tombul veya toplu vs gösterme özelliğiyle ilgisi yok yani
Cevap sahibi3 ayİlgisi yok
- 3 ay
Seksi giyinmeyi seviyorsun anladığım kadarıyla peki dolabının en seksi kıyafeti hangisi? Nedir?
Cevap sahibi3 ayOrtama göre giyiyorum
- 3 ay
Kendini en seksi beğendiğin kıyafet iç çamaşırın ne mesela ortamdan bagımsız
Cevap sahibi3 ayÇamaşırın bir önemi yok kıyafeti istediğim gibi kombinlerim bir şortu kombin yaparım normal görünür bir kombin yaparım çekici görünür
- 3 ay
O halde iç çamaşır olarak soruyum
Cevap sahibi3 ayJartiyerim var onu derim
- 3 ay
Beyaz dimi rengi ;)
Aktif cinsel hayatın var mı?
Cevap sahibi3 ayBeyaz değil siyah bordo var beyaz mı seçiyorsun hayatım var
- 3 ay
Bana mı dıyorsun beyaz mı seviyorsun diye?
Yaşın kaç?
Cevap sahibi3 ayEvet sana dedim beyaz mı diye tahmin yapınca 25 yaşındayım
- 3 ay
Yaşın çok iyi ya :)
Beyaz severim ya beyaz tenli bir bacakta tabiki canım :)
Cevap sahibi3 ayGelinlik için uygun beyaz renk
- 3 ay
Gelinlik gecesinde de çok uygun canım :)
Cevap sahibi3 ayO mesele
- 3 ay
Sevmez misin ya beyazı :)
Cevap sahibi3 ayBen az sayıda kullanıyorum
- 3 ay
Neden sevmiyor musun? Sebebi avar mı özel?
Cevap sahibi3 ayÖzel bir sebebi yok beğenmiyorum
- 3 ay
Sen daha koyu seviyorsun galiba bordo , siyah gibi
Mavi , lacivert , sarı , beyaz sana göre değil gibi
Cevap sahibi3 ayKoyu seviyorum
- 3 ay
Bildim bak :) dövme seviyorsun , piercing sevmiyorsundur
Cevap sahibi3 ayİkisini de sevmiyorum
- 3 ay
Canının acımasını mı sevmiyorsun :)
Cevap sahibi3 ayDoğallığı tercih ediyorum
- 3 ay
Hmm aslında bu hayattan ciddi zevk almasını bilen kişi izlenimi veriyorsun öyle misin? Mesleğin ne?
Cevap sahibi3 ayİngilizce Öğretmenliği mezunuyum ancak öğretmenlik yapmıyorum yurtdışına iş yapan bir firmada çalışıyorum
- 3 ay
Tercümanlık gibi mi?
Bende özel eğitim öğretmeniyim meslektaşız canım :)
Cevap sahibi3 ayTercümanlık gibi başladım da diğer büro işlerine de geçtim
- 3 ay
Anladım , ç :)
Senle beraber olsam bende tek bir pozisyonda durmazdım sanırım :P - 3 ay
Durdurmazdım seni :)
Cevap sahibi3 ayFazla cüretkar oldu bu
- 3 ay
Neden? Olmaz mı?
Cevap sahibi3 ayHayır olmaz elbette
- 3 ay
Nedeeeennn?
Cevap sahibi3 ayHayatımda biri var olmasa da buradan bu siteden bir ilişki kurmam
- 3 ay
Bu söz de senin için çok büyük konuşma cüretkarlık değil mi?
Bu sitede herkes senin ön yargıların gibi değildir diye düşünüyorum
Cevap sahibi3 ayHerkes benim ön yargılarım gibi değildir elbette
Cevap sahibi3 ayİyi geceler dilerim yarın yola çıkacağım saat geç çıkıyorum
- 3 ay
Kesinlikle siteye baktığımda binlerce ön yargın oluşturacak kadınlar var bunları yıkanda çok kadın oldu o yüzden ön yargım yok herkes şahsına münhasır diyorum ve o kişiyi tanımaya çalışıyorum
- 3 ay
Sohbet için ben teşekkür ederim :) Nerelisin nereye yolculuk :)
Ara sıra konuşur muyuz sohbeti sonlandırayım mı
Cevap sahibi3 ayİzmirliyim bayram için geldim İstanbul'a dönüyorum dm olmadan buradan sohbet edebiliriz
- 3 ay
Olur sevinirim DM olmadan demen dınır çizmen sitede alışık olmadığım haller
Cevap sahibi3 ayGenellikle hemen özele mi geçersin
- 3 ay
Yoo özel ile bura çok fark etmiyor iletişimde kalmak önemli
- 3 ay
Günaydın
Cevap sahibi3 ayGeç olsa da günaydın
- 3 ay
Evet geç uyandın sayıyorum :)
Cevap sahibi3 ayGeç uyanmadım 😀 buraya geç girdim
- 3 ay
Günaydın diyelim o zaman :) burada mısın
Cevap sahibi3 ayŞimdi geldim
- 3 ay
hoş geldin
- 3 ay
:)
- 3 ay
Çıktın mı
Cevap sahibi3 ayTekrar geldim
- 2 ay
Hoş geldin bende uzun süre sonra geldim :)
Cevap sahibi2 aySen de hoş geldin
- 2 ay
Ne yapıyorsun :) denk geldik sonunda
Cevap sahibi2 ayKitap okuyordum biraz mola verdim buraya baktım
- 2 ay
İyi denk geldik bende ps oynuyordum :) su içmek için kalktım baktım sen yazmışsın
Cevap sahibi2 ayNe oynuyorsun
- 2 ay
Fifa oynuyordum ama çıkacam tır sürecek galiba :) sen ne okuyorsun
Cevap sahibi2 ayPoetika
- 2 ay
Türkçe mi İngilizce mi?
Cevap sahibi2 ayTürkçe
- 2 ay
Seviyorsun araştırma yapmayı galiba
Cevap sahibi2 ayOkumayı seviyorum
- 2 ay
Zevkli bayanlar , sınırları ve ne sevdiğini bilen bayanlar çok hoşuma gidiyor :)
Cevap sahibi2 ayUmarım öyle biri ile karşılaşırsın
- 2 ay
Galiba sen başka dünyadasın
Cevap sahibi2 aySosyal medyada değil de reel hayatta diye düzeltme yapıyım öyleyse
- 2 ay
Umarım seninle karşılaşırım diyelim o halde :)
Cevap sahibi2 ayBilemeyiz belki farkında olmadan karşılaşırız
- 2 ay
Belki de :) sen tek mi yaşıyorsun
Cevap sahibi2 ayTek yaşıyorum
- 2 ay
Zor olmuyor mu İzmir de?
Cevap sahibi2 ayİstanbul'da yaşıyorum
- 2 ay
İzmir demiştin hatırlıyorum İstanbul’a tatile gitmiştim dedin
Cevap sahibi2 ayTam tersi tatilde İzmir'e ailemi ziyarete gitmiştim
- 2 ay
Anladım ben yanlış anlamışım :)
- 2 ay
İstanbul’da kiralar fazla değil mi? 1 kişi nasıl idare ediyorsun
Cevap sahibi2 ayKendi gelirim iyi ailemin desteği de var
- 2 ay
Anladım :)
- 2 ay
Rahatsız ediyorsam yazmayım ya da kitap okuyacaksan
Cevap sahibi2 aySen de oyun oynuyorsun istiyorsan yazabilirsin 22:30 a kadar molayı uzatırım ondan sonra okurum
- 2 ay
Olur oyunu bıraktım ben senle konuşuyorum dıye
Cevap sahibi2 ayTamam öyleyse 30 dakika oyuna ve okumaya mola verdik
- 2 ay
Tamam anlaştık
- 2 ay
Ee sustun
Cevap sahibi2 ayBuradayım
- 2 ay
Sustun bende dedim çıktı mı
Cevap sahibi2 aySen hangi şehirdesin
- 2 ay
Ankaralıyım ama Kayseri’ye geldim bu sene
Cevap sahibi2 ayKalıcı mı
- 2 ay
Yani buraya tayin istedim 2 yıl mecbur
Cevap sahibi2 ayGönül işi mi sürükledi
- 2 ay
Hayır sadece Ankara’dan uzaklaşmak istedim ailemden de uzağa gitmek istemedim :)
Cevap sahibi2 ayKayseri nasıl bir yer beğendin mi
- 2 ay
Çok sanayi şehri geldi gece hayatı biraz yok gibi insanlar mutsuz ve biraz kaba sen hıc geldın mı
Cevap sahibi2 ayHiç gitmedim yakınından döndüm Nevşehir'e Kapadokya'ya gitmiştim
- 2 ay
Beğendin mi Nevşehir’i ben 4 yıl orada okudum
Sana uygualamadan yazan çok mu var geç yazıyorsun
Cevap sahibi2 ayKapadokya Ürgüp çevresini beğendim
Cevap sahibi2 ayŞu anda başka kimse ile yazışmıyorum
- 2 ay
Göreme ve avanos da güzel yerler :)
Cevap sahibi2 ayKampüs merkezde mi
- 2 ay
Evet merkezdeydi sen nerede okudun
Cevap sahibi2 ayİstanbul
- 2 ay
Sen o halde çok Anadolu’ya gelmedin?
İstanbul İzmir arası yaptın sanki
Cevap sahibi2 ayGenellikle öyle yaptım
Cevap sahibi2 ayAnkara 'ya geldim Anıtkabir'e
- 2 ay
Belki denk geldik az önce dediğin gibi farkında değildik :)
- 2 ay
Alkol sigara vs içer misin
Cevap sahibi2 ayHiç kullanmadım
- 2 ay
Bende kullanmadım bir ara kullandım ama
Cevap sahibi2 aySağlık bozucu şeyler
- 2 ay
Eskiden üniversite yıllarında guzeldı ama uzun oldu bırakalı
Cevap sahibi2 ayBırakmak mantıklı bir tercih
- 2 ay
Yani evet :) eee giyim tarzın nasıl?
Cevap sahibi2 ayCasual
- 2 ay
Davetlerde peki
Cevap sahibi2 ayDavetlerde özen gösteririm
- 2 ay
Evde mesela şu an nasıl? Makyaj vs yapar mısın tek olduğunda dahi
Cevap sahibi2 ayŞu anda pijama var makyaj tek iken yapmam gerçi günlük olarak sadece hafif makyaj yaparım
Cevap sahibi2 ayMakyaj hep yaptığım bir şey değil
- 2 ay
Sen doğallığa önem veriyorsun ve seviyorsun sanırım
- 2 ay
Pijama deyince hep aklıma eski tür pijamalar gelir :)
Cevap sahibi2 ayEvet
Cevap sahibi2 ayÇizgili mi 😀
- 2 ay
Evet :)
Cevap sahibi2 aySanırım mola süremizin sonuna geldik
Cevap sahibi2 ayMeşguliyetimize dönme vakti
- 2 ay
Kolay gelsin sohbet için teşekkür ederim :) iyi geceler
Cevap sahibi2 ayRica ederim iyi geceler
- 2 ay
İyi geceler :)
- 2 ay
Burada mısın
Cevap sahibi2 ayBuradayımm
- 2 ay
Günaydınnn
- 2 ay
Burada mısınnnn
Cevap sahibi2 ayBuradayım şimdi
- 2 ay
Günaydın burada mısın
Cevap sahibi2 ayİyi akşamlar
- 2 ay
Merhaba burada mısın
Cevap sahibi2 ayMerhaba buradayım
- 2 ay
Hünaydınnn denk gelemiyoruz
Cevap sahibi2 ayGeldim şimdi
- 2 ay
hoş geldin burada mısın
- 2 ay
Pişt
Cevap sahibi2 ayBurdayım
- 2 ay
Denk gelemedik
Cevap sahibi2 ayEvet farklı saatlerde giriyoruz
- 2 ay
Sen gündüz çalışıyorsun galiba :( özledim ama sohbetini
Cevap sahibi2 ayGündüz çalışıyorum
- 2 ay
Anladım ondan denk gelrmiyoruz
Cevap sahibi2 aySen gündüz çalışmıyor musun
- 2 ay
Çalışıyorum okuldayım boş zamanlarım oluyor ara sıra ama akşamda çalışıyorum özel derse gidiyorum bazen
Cevap sahibi2 ayAnladım ders arasında giriyorsun
- 2 ay
Yani evet :) sen ne yapıyorsun şimdi
Cevap sahibi2 ayHaberlere bakıyorum
- 2 ay
Hmm neler var
Cevap sahibi2 ayTrump
- 2 ay
Psikolojisi bozuk biri
Cevap sahibi2 ayTutarsız söylemleri var
- 2 ay
Çoook kendince mükkemmel
Cevap sahibi2 aySen ne yapıyorsun
- 2 ay
Evdeyim tekim canım sıkılıyor uzanıyorum oyle
- 2 ay
Çıktın mııı
Cevap sahibi2 ayGeldim tekrar
Cevap sahibi2 ayGeldim tekrarr
- 2 ay
Yazmayınca çıktın sandım
- 2 ay
Yazmayınca çıktın sandımn
Cevap sahibi2 ayMola verdim 😀
- 2 ay
Habere mi :)
Cevap sahibi2 ayBir de sitede mi sıkıntı var yoksa benim internette mi yorumu yazıp göndere basınca bekletiyor
- 2 ay
Sitede sorun vardı düzeldi galiba
Cevap sahibi2 ayMutfağa çay hazırlamaya gittim
- 2 ay
Hı bana da getireceksin sanırım bu kadar uzun gidince
Cevap sahibi2 aym.youtube.com/watch kendime kadar yapıyorum 😀
- 2 ay
Aşk olsun
Cevap sahibi2 ayBencilliğin bu kadarı 😀
- 2 ay
Bencede senin yerinde olsam sen teksin ben tek gel çay içeklim sanada doldurdun derdim
Cevap sahibi2 ay🫖 buradan bir demlik gönderiyorum
- 2 ay
Benden uzak ol der gibi oldu aşk olsun
Cevap sahibi2 ayArada kmler var yapacak bir şey yok
- 2 ay
Kmler olmazsaydı eğer içiyor muyduk ;)
Cevap sahibi2 ayGerçekçi olmak gerekirse zor
- 2 ay
Neden?
Cevap sahibi2 aySanalda tanışıp gerçeğe geçmek benim açımdan zor
- 2 ay
Sanaldan tanışıp çay içtiğim çok oldu anladım seni
Cevap sahibi2 ayBir kadın için özellikle cesaret isteyen bir şey
- 2 ay
O güveni karşı tarafa verdiğimi düşünüyorum genelde
Cevap sahibi2 ayDoğrudur
- 2 ay
Aynen
Cevap sahibi2 ayKayseri'de sosyal çevre buldun mu
- 2 ay
Yani biraz biraz bulmaya başladım :) senin iş nasıl gidiyor
Cevap sahibi2 ayİyi gidiyor
- 2 ay
Evde nasıl giyiniyorsun
Cevap sahibi2 aySıcaklığa göre
- 2 ay
şu an mesela sıcak mı
Cevap sahibi2 ayNe sıcak ne soğuk
- 2 ay
Ne var o halde :)
Cevap sahibi2 ayİnce bir pijama var
- 2 ay
Pijama seviyorsun ya :)
Cevap sahibi2 ayBence çok rahat sence de öyle değil mi
- 2 ay
Ben kadınların evde bile seksi olmasını isterim pijama tabiki seksi olanı var ne biliyim anladın sen beni
Cevap sahibi2 ayAnladım 😀 her günde askılı gecelik giyilmez üşütme kadını
- 2 ay
Giymeyeceksek neden sevişiyoruz :)
Cevap sahibi2 ayBak bu konuda katılmıyorum bir eş sevgili pijama bile olsa sevdiğini beğenmeli çekici bulmalı
- 2 ay
Pijama bile seksi olmalı bencede
Cevap sahibi2 ayEşinden vitrin mankeni gibi gezmesini beklemek ona karşı bir haksızlık seksiliği sadece giydiği kıyafete bağlı görüyorsan bakış açın biraz yorucu
- 2 ay
Hayır hal ve hareketleride olur ama her daim bir çekiciliği olmalı
Cevap sahibi2 ayEğer çekicilik senin için sadece bir performans gösterisi gibi ise bu bir süre sonra görev halini alır ve samimiyetini kaybeder ayrıca sen bu beklentiyi kendin için de uygulayacak mısın
- 2 ay
Tabiki canım her daim onun istediği beğendiğin tarz giyinmem lazım
Cevap sahibi2 aySeksi kıyafetler giyip rol yapmak kolay ancak bence asıl seksilik eşini en dağınık, en makyajsız ve en doğal haliyle bile çekici bulman sadece kıyafete veya hal ve harekete odaklanırsan aranızda olması gereken bağı görsel şova dönüştürmüş olursun senin de onun için özenmen elbette hoşuna gider ancak bunu her daim olması gereken bir kural gibi görmek onu daraltır
- 2 ay
Olabilir ben libidoyu yukseletecek ekran o tutkuyu verecek hareketler göstergeler olsun diyorum ama
Kızlar Ne Diyor
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar