Sevgilim varken aşırı açık giyinen kızlar beni neden bu kadar rahatsız ediyor, siz ne düşünüyorsunuz?

Kızlar selam, benim erkek arkadaşım var ve dışarıdaki haddini aşan bir açıklıktan bahsediyorum bu arada normal etek, elbise, şort değil. Haddini aşan böyle yürürken cidden her yeri görünen, göğüsler deseni meydanda kapatmamış. Böyle kızlara hiç özenmedim hayatım boyunca ve kıskanmadım çünkü kıskanacağım biri yoktu. Ama sevgilim olduktan sonra dışarıya o şekil giyinen tüm kızlar tehdit gibi geliyor bana ve çok rahatsız oluyorum. Sadece kendi sevgilimden değil dışarıda evli çiftler ve sevgililerdeki kadınların da yerine koyuyorum kendimi ve kötü hissediyorum. Onların amacı tabii ki farklı, hayata karşı bir emelleri yok belki, ama bedenini sergileyerek güzel görüneceklerini sanıyorlar halbuki biz tüm kadınlar çıplak gezsek hepimiz de aynıyız yani bir farkımız yok sadece tercih etmiyoruz. Ama bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz, siz de sevgiliniz ya da eşiniz yanınızdayken gördüğünüzde rahatsız oluyor musunuz?

Güncellemeler
3 ay
Kızlardan bir cevap alamadım daha.
Sevgilim varken aşırı açık giyinen kızlar beni neden bu kadar rahatsız ediyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla