Atasun'dan gözlük almaya gittim gözlüğü seçmiştim elimizde yok başka yerden getireceğiz sizi de 1 hafta sonra arayıp cam için odak alacağız camı o zaman yapacağız dediler , benden sadece kapora parası 1.5 k aldılar. Dün arayıp gözlük yok camı kestik gelin başka gözlük seçin dediler gittim başka gözlük beğenemedim ben zaten 3 yıldır hiçbir gözlük yakışmıyor diye lens kullanan biriyim ilk kez beğendiğim gözlük de stokta kalmamış. Şimdi ben gözlükten vazgeçeceğim ama benden camın parasını kesecekler gözlüğü başta stokta var deyip sonra yok diyen kendileri, gözlük gelince cam keseceğiz deyip bana sormadan camı kesen kendileri bi de gel başka gözlük seç diyorlar vazgeçtim gözlükten ama camın parasını kesecekler yanlış değil mi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer