Atasun stokta yok deyip bana sormadan cam keserse cam parasını ödemek zorunda mıyım?

Atasun'dan gözlük almaya gittim gözlüğü seçmiştim elimizde yok başka yerden getireceğiz sizi de 1 hafta sonra arayıp cam için odak alacağız camı o zaman yapacağız dediler , benden sadece kapora parası 1.5 k aldılar. Dün arayıp gözlük yok camı kestik gelin başka gözlük seçin dediler gittim başka gözlük beğenemedim ben zaten 3 yıldır hiçbir gözlük yakışmıyor diye lens kullanan biriyim ilk kez beğendiğim gözlük de stokta kalmamış. Şimdi ben gözlükten vazgeçeceğim ama benden camın parasını kesecekler gözlüğü başta stokta var deyip sonra yok diyen kendileri, gözlük gelince cam keseceğiz deyip bana sormadan camı kesen kendileri bi de gel başka gözlük seç diyorlar vazgeçtim gözlükten ama camın parasını kesecekler yanlış değil mi

Atasun stokta yok deyip bana sormadan cam keserse cam parasını ödemek zorunda mıyım?
Cevapla