Yoga taytlarını kast etmiyorum birçoğumuz AVM'lerde bile rahatlıktan ötürü tercih ediyoruz. Erkek normal skinny pantolondansa tayt mı tahrik edici buluyor ve neden? Tayt niye normal gelmiyor?
3 ay
Yoga taytlarını kast etmiyorum birçoğumuz AVM'lerde bile rahatlıktan ötürü tercih ediyoruz. Erkek normal skinny pantolondansa tayt mı tahrik edici buluyor ve neden? Tayt niye normal gelmiyor?
Kıyafetten tahrik olmam ama yakışan kişi gördüğümde de güzel yakıştırmış kendisine diye içimden geçiririm. Tayt, mini etek için renk ve vücudun orantılı olması dha dikkat çekici oluyor.
Tayt mevzusu tamamen bakış açısı meselesi. Ben modaya ifade biçimi olarak bakıyorum; bir kadının tayt giymesi benim için “tahrik” konusu değil, stil tercihi 🤷🏻♂️✨ Doğru kombinlendiğinde inanılmaz cool duruyor. Oversize blazer, uzun trençkot ya da basic bir sweatshirt ile tayt kombinlemek hem rahat hem şehirli bir hava katıyor 🔥
Bence bazı erkeklerin olayı tayt değil, dar silüete odaklanmaları. Skinny de aynı şekilde vücut hatlarını belli ediyor. Taytı normalleştiren şey özgüven. Sen rahat hissediyorsan, en güçlü aksesuarın zaten o 💫
Cevap
39Cevap
taytla dışarıda gezmek saçma geliyor bana. özensiz
fiziği iyi vücut hatları fazlasıyla belliyse çekici bence pantolonunda güzel duranlar var şimdi

her kadina yakışmiyor
Rahat diye giyenleri normal buluyorum ama guya cekici kendini sananlaro varos buluyom
Bence kadınların hemen hepsi rahatlıktan tercih ediyor ya bi de tayta göre değişiyor ama erkeklerin nedem tayta bu kadar garip yaklaşımı var bilmiyorym biriyle flört ediyorum bana tayt gitmeni doğru bulmuyorum dedi
Erkekler degisik
Ama sen gormemissin kizlar tayti bu erkekler icin giyiyor var bunlar ozellikle tayt giyip uzerini ortmeyecek kisa bir mont ceket vs giyiyorlar bunlari diyorum cok varos bir davranis ve dusunce
gelir mal meydanda çünkü kimse rahatlık falan demesin
Kışın eve yazın hayır. Çekici gelme noktasinda yani
Güzel olur seviyorum rahatlık estetik güzelliği açığa cıkarır
Herkese yakışmadığını düşünüyorum ben yani o yüzden %100 tahrik edici diyemeyiz
Nasıl normal gelmiyor ne varki bunda gayet de normal.
Yorumları oku
Giyene bağlı bir durum, beni tahrik ettiği söylenemez. Kotlar daha tahrik edici
Fiziği güzelse ve kıvrımları iyiyse tahrik ediyor tabiki
İğrenç bence tahrik olmaları da çok normal popon aç gez daha az dikkat çeker
tayt nasıl normal gelsin ki popo kısmını aşırı belli ediyor tahrik eder
Kalçanızı memelerinizi sıkan belli eden kıyafetler giyince arkanızdan bakıyoruz valla yalan yok. Hele tayt içinden iç çamaşırınız kabak gibi belli oluyor gözümü alamıyorum
hayır türkiyede sağlam kalçaya sahip kaç kadın var? 22 mılyon genc kadın arasından en fazla 100 kadında vardır. YANISI SACMALAMAYIN
Ediyor tabi her yeriniz belli oluyor aklımızdan neler neler geciyor yazın bile giyinen var karartıyor diyorlar doğru mu koku da yapıyormuş ne diye giyiyorsunuz ki o zaman
Çünkü taytlar cinsel organı belli eder buda tahrik edici olur
Skinny jean zaten çok çirkin bir şey moda faciası ama tayt iyidir
Tene yapışan tayt arkadan popo yanakları net, önden çıkan vajina tahrik edici değilmi
kimin giydiğine göre değişiyor vücut hatları önemli
Yok ya sma bence yerine göre giyilmeli
kalçası güzel ise evet değil ise iğrenç buluyorum
Her kadında güzel durmuyor.
Hepsi olmasada bszılsrı evet
Tahrik unsuru özellikle ön
Tayt lar cok cekiculer
Yoga taytın farkı ne
Hatları çok belli ediyor ya ondandır
Bir yerleri belli olduğu için, obje olarak çekici
Tabiki tahrik edici oluyor sebebi ne biliyormusun
Kadının namının kılı bile belli oluyor da ondan
Benim için sıradan gelior dönüp bakmam bile
Aşırı tahrik edici ama lütfen kilolular giymesin
Tayta normal diyen insanlar normal değildir
Çamaşır da belli oluyorsa.
Hatları güzel ise tahrik edici olur
çok çok
Her yeriniz ortaya çıkıyor biraz utanın
evet ediyor
Popoyu dimdik taş gibi gösterdiği için
Azdırıyorlar
Hayır.
Evet
Evet öyle
Senin nasil
Evet buluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?