Topuklu lastikli çizme mi daha şık ve rahat, yoksa bol duran düz çizmeye mi dönmeliyim?

Ben tamer tancadan arkası yarıdan yukarıya lastikli topuklu bir çizme aldım tabanları çok rahat diye lastikleri gözüme batmaz diye düşündüm ama şu an görüntüyü bozuyor sanki o lastikler kullanan var mı rahat mı lastik olmasını sorun etmeli miyim kullanmalı mıyım kararsız kaldım düz bi model beğenmiştim birde ama onun bacak kısmı biraz bol kalmıştı

Topuklu lastikli çizme mi daha şık ve rahat, yoksa bol duran düz çizmeye mi dönmeliyim?
Cevapla