Modayı baştan yaratmak isteseydim hiç bilmediğim bir yer olurdu. ☺️

Modayı baştan yaratmak isteseydim hiç bilmediğim bir yer olurdu. ☺️


1940 zamanların tarzını tekrardan getirmek isterdim ben ya çok zarif ve şık
1940’latın modası, hem kapalı hem kadınsı. En beğendiğim etek, ceket, elbise ve pantolon kesimleri

Cevap
8Cevap
Spor tarz
Şıklık olucam diye acı çektiren kıyafetleri yok ederdim.
Kadınlar için daha feminen bir görüntü olur öyle seviyorum
Günümüz hariç, eski zamanların tarzları gayet şık ve asil doğrusu ✨
İddalı bütün yılları kapsayan bi tarzdan ufak dokunuşlar isterdim sürdürülebilir moda olarak
Normal sweat ve eşofman
80 yılları moda ederdim
Siyah beyaz stili yaygın hâle getirirdim
Moda ile ilgim yok : (
Vintage tarzı
Hepsini bordo mavi yapardım
Moda kurmam
ben almım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?