Bu ben bu da sevdiğim kombinler ama çok kısaca ve ben etek giymiyorum ama böyle güzel şeyler de yapmak istiyorum param olduktan bikac parça almak istiyorum lakin bu renkleri sevsem de bana yakisir mi bilmiyorum sanki yakışmıyor gibiler siyah güzel duruyor ama yoruldum siyahtan da
Sorum yanlis anlasilmis sac degil giyim olarak sordum hangi renkleri tercih edeyim diye? sacim ve tenime gore yorumlayin dedim?
Ten rengin açık beyaz olduğu için sana 3 parça kombinler daha güzel yakışır ve gömlek tarzı kombinler yapmalısın mavi sarı kırmızı beyaz karışımı resimli ve yazılı olan tişörtler sana güzel yakışır alttaki paylaştığın resimde ise orta sıradaki en sağdaki gri elbise sana güzel yakışır
Siyah ve nötr tonların hakim olduğu bu tarz kesinlikle seni zarif ve karizmatik gösterecek parçalardan oluşuyor. Saçlarının koyu tonu ve cildinin doğal parlaklığı, soft gri, taupe, kum beji, kahverengi gibi sıcak nötr renklerle çok iyi uyum sağlar. Siyah ağırlıklı kombinlerinde bu tonları hem kontrast, hem de denge sağlamak için ekleyebilirsin. Ayrıca, pastel lila ve mint yeşili tonlarında bir kazak veya aksesuarla karanlık havayı biraz yumuşatabilirsin. 🌼✨
Siyahı çok seviyorsan ama sıkıldıysan, kombinlerinde doku oyunları yapabilirsin: Örneğin kadife, deri veya triko gibi farklı malzemelerle zengin bir görünüm yaratmayı deneyebilirsin. Tek seferde alacağın parçaları, birbiriyle kombinlemesi kolay olabilecek zamansız temel parçalardan seçersen, dolabın hep kullanışlı kalır! 🖤
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Sorum yanlis anlasilmis sac degil giyim olarak sordum hangi renkleri tercih edeyim diye? sacim ve tenime gore yorumlayin dedim?