Kapalı biriyim ve eşim kıyafet konusunda beni çok kısıtlıyor. Siz olsanız ne yapardınız?

Kapalıyım ama evde beğendiğim açık elbiseleri giyinmek istiyorum ya da saçlarımı boyatmak istiyorum. Esim ne gerek var zaten kapalısin diyor. Tüm hevesimi kırıyor. O zaman açılayım diyorum. Bu seferde olmaz öyle şey diyor. Sinir oluyorum. Hersey içimde kaliyor : (
Mesela Geçen gün çok beğenerek bir elbise aldım saclarimi yaptim falan evde giyindim. Bana direkt bu ne ya ne gerek var falan dedi. Bende ben seviyorum neden olmamış mı dedim. Çıkar şu üstündeki iade et dedi. İadesi geçti bunun dedim. Bir sürü bagirdi çağırdı. Kendimi o kadar berbat hissettim ki daha eşime karşı öyle olmamaya yemin ettim diyebilirim. İstese de giymem artık
Ki fizigim o kadar güzel ki o elbiseyi disarda giysem çoğu kişi hayran kalır ama esim böyle işte...
Kapalı biriyim ve eşim kıyafet konusunda beni çok kısıtlıyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla