Kapalıyım ama evde beğendiğim açık elbiseleri giyinmek istiyorum ya da saçlarımı boyatmak istiyorum. Esim ne gerek var zaten kapalısin diyor. Tüm hevesimi kırıyor. O zaman açılayım diyorum. Bu seferde olmaz öyle şey diyor. Sinir oluyorum. Hersey içimde kaliyor : (
Mesela Geçen gün çok beğenerek bir elbise aldım saclarimi yaptim falan evde giyindim. Bana direkt bu ne ya ne gerek var falan dedi. Bende ben seviyorum neden olmamış mı dedim. Çıkar şu üstündeki iade et dedi. İadesi geçti bunun dedim. Bir sürü bagirdi çağırdı. Kendimi o kadar berbat hissettim ki daha eşime karşı öyle olmamaya yemin ettim diyebilirim. İstese de giymem artık
Ki fizigim o kadar güzel ki o elbiseyi disarda giysem çoğu kişi hayran kalır ama esim böyle işte...
Mesela Geçen gün çok beğenerek bir elbise aldım saclarimi yaptim falan evde giyindim. Bana direkt bu ne ya ne gerek var falan dedi. Bende ben seviyorum neden olmamış mı dedim. Çıkar şu üstündeki iade et dedi. İadesi geçti bunun dedim. Bir sürü bagirdi çağırdı. Kendimi o kadar berbat hissettim ki daha eşime karşı öyle olmamaya yemin ettim diyebilirim. İstese de giymem artık
Ki fizigim o kadar güzel ki o elbiseyi disarda giysem çoğu kişi hayran kalır ama esim böyle işte...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer