Arkadaşlar 27 yaşındayım hayatımda ilk defa tayt aldım giydim niye bunun bu kadar rahat olduğunu kimse söylemedi?

Kapalı olarak diğer tesettürlü bacılarıma tavsiyemdir alın hem kışın pantolon etek altına çok güzel olur valla
Güncellemeler
6 ay
İlçe nedenki
Arkadaşlar 27 yaşındayım hayatımda ilk defa tayt aldım giydim niye bunun bu kadar rahat olduğunu kimse söylemedi?
Cevapla